22 marca 2019

Micam Milano - trendy obuwnicze




Już kolejny raz zostałam zaproszona by wziąć udział w prestiżowych i największych na świecie targach obuwniczych MICMAM. Wraz z moją włoską przyjaciółką Simoną z Fiammis Day reprezentowałyśmy w tym roku świat mody dziecięcej. 
MICAM stanowi wyjątkową okazję do odkrycia i doświadczenia kreatywności i wartości, które charakteryzują branżę obuwniczą. Poprzez różne oryginalne i rozrywkowe wydarzenia w których brałyśmy udział po buszowanie wsród wystawców w poszukiwaniu trendów na przyszły sezon !!!











Obejmowały one obszar wyświetlania skupiający się na Emerging Designers po raz kolejny pokazując, że MICAM koncentruje się na młodzieży i nowych talentach. Dlatego MICAM ogłosił narodziny PLUG-Mi czyli "Kultura trampek " - nowy format B2C skupiający się na dynamicznym świecie trampek i skierowany do millenialsów, twórców dzisiejszych najbardziej rewolucyjnych trendów i nowych form konsumpcji. 







W tym roku rozpoczęto wiele inicjatyw, zarówno w ramach targów, jak i poza nimi. Ich celem jest nie tylko podtrzymywanie i promowanie biznesu, ale także przekazanie miłość do butów, którą odczuwają zarówno ci, którzy je tworzą, jak i ci którzy je kupują i noszą. MICAM skupił się szczególnie na Dalekim Wschodzie, sprowadzając pięć najlepszych Chińskich influence rów, którzy byli gwiazdami seminarium „Media społecznościowe i e-commerce: chińskie małżeństwo”, jedno z najpopularniejszych wydarzeń wśród kupujących i wystawców. Inne ważne wydarzenia w MICAM87 obejmowały seminarium na temat zrównoważonego rozwoju, które był bardzo udany wśród członków handlu, wykazując ich wzrost zainteresowanie kwestiami ochrony środowiska.


Na sezon jesień / zima 2019-20 trendy w obuwiu inspirowane są trzema różnymi tematami. Po pierwsze, vintage - wpływ, który jest zawsze trendy i modny w połączeniu z ekologiczną równowagą. Drugi wpływ mistyczny i duchowy, z dotykiem romansu i po trzecie inspiracja w stylu wolnym, eksperymentalna, ale wyrafinowana. Na przemian z jasnymi pastelowymi kolorami. Nowy design łączy się z komfortem obuwia i ciepłymi zimowymi odcieniami



CEL PEŁNY - KOBIETY
Trend „Purpose Full” jest zainspirowany przeszłością, ale ma na celu w przyszłosci tworzyć nowe produkty, które mają jednak ducha ciągłości. Nowy projekt czerpie z wpływów vintage i ożywia wygodne buty o autentycznej jakości. Kolory są jednocześnie retro i współczesne: odcienie wahają się od brązowego do jasnoróżowego, od cytrynowego żółtego do niebieskiego, dodatkowo wzmacniając ich piękno.



CEL PEŁNY - MĘŻCZYZNA
Dla mężczyzn konstrukcja obuwia i dążenie do stylu opierają się na ekologicznych materiałach dzięki odnowionym technikom rzemieślniczym. Materiały są dostosowane, kolory stają się bardziej miękkie i inspirowane projektami bakelitu z połowy wieku, oferuje wygodny wygląd, idealny do popisywania się w szybkim świecie. Kolor
paleta waha się od brązowej do czerwonej.




LEKKA MAGIA - KOBIETY
„Light Magic” to trend, który czerpie inspirację z mistyki i duchowości proponuje serię romantycznych i gotyckich wzorów. Akcesoria, buty i klejnoty są oparte na ciemnej stronie natury, na wpływach mitologicznych. Romantyczne i tajemnicze kolory charakteryzują się mroczną fantazją. Paleta kolorów wydaje się być oświetlona nieziemskim światłem, od czerni do mistycznego fioletu, do najjaśniejszych pastelowych kolorów



LEKKA MAGIA - MĘŻCZYZNA
Dla mężczyzn „Light Magic” odnosi się do mistycznych i tajemniczych tematów, otwierając się na inspiracja z natury. Kolory migają między czernią i purpurowym a następnie w jasnych pastelowych odcieniach: jest to paleta skupiona na fioletu i białego, który wywołuje poczucie niestabilności.





FREESTYLE - KOBIETY
Trend „Free Style” rzuca wyzwanie konwencjom i celebruje wolność słowa. Płynna wizja odniesień kulturowych, tradycyjnej stylistyki, wzorów i niuansów to cechy, które nadają nowy, beztroski wygląd akcesoriom, obuwiu i biżuterii. Kolory są żywe, jasne i żywe, a entuzjazm porusza się od protestu do gry.








FREESTYLE - MEN

Dla mężczyzn „Freestyle” to eksperymentalny, wyjątkowy i zabawny trend, który przywraca pewna energia do szytego na miarę wyglądu. Styl ulicy jest dopracowany, aby odtworzyć nowy postrzeganie kolekcji jesień / zima 2019/20. To święto indywidualności nowy projekt i nowe metody budowy. Paleta kolorów ewoluowała w odniesieniu do poprzednich sezonów i kolorów podstawowych pozostawiono miejsce na dźwięki stanowią nowe rosnące uczucie w zróżnicowanej atmosferze.



Trendy dla dzieci to poprostu miniatury zdjęte z tych kolekcji dorosłych. Takie podstawowe to oczywiście zwierzce printy, krata i neon.

















2 komentarze: