powrót do strony głównej / back to main page

My little big man


  • 25





W takim dorosłym mężczyźnie jak Olek mogłabym sie zakochać :)
Nie będę jednak opisywać jaki jest słodki i kochany, ale jak ubrany !!! 
Bo dobrze ubranych mężczyzna jak na lekarstwo :)
Marynarka i szorty to połączanie idealne dla małego czy dużego chłopca latem. 
Jest sportowo, ale tez z klasą, elegancko ale na luzie.
Klasyczna sportowa elegancja.
Podczas dnia w zestawieniu z bezrękawnikiem a na wieczór do koszuli.
Len tak jak jedwab sprawdza się świetnie nawet w największe upały, jest przewiewny, lekki i naturalny.

Gdzie Ci mężczyzni ???!!!!!! 
:)




Olivier : 
Marynarka - Zara
Spodenki - Jacadi Paris
Body - H&M
Buty/szal - Zara
Kaszkiet - CTH MINI


Vivienne : 

Sukienka - Zara
Sweterek - Jacadi Paris
Buty - Zara
Spineczka - Pepco :P
























A z nowości ... to raz w tygodniu będziecie mogli oglądać nas na pewnym modowym portalu !!!! :)
Zaczynam od poniedziałku :)
Więcej już niedługo :)
STAY TUNED 

25 komentarzy:

  1. Olus wymiata ,zawsze cudnie ubrani.Vivi podoba mi sie w sukieneczkach.CB

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu,
    Oli fantastycznie ubrany! (:-D
    też marzy mi się więcej fajnie ubranych mężczyzn na ulicach.
    Pozdrawiam Was Serdecznie
    Małgosia Ch.

    OdpowiedzUsuń
  3. a kupuje Pani czasami jakies ubranka w pepco czy raczej nie???? ja w te wakacje kupilam Malej bluzeczkę w łączkę- troche taką retro i kto by pomyslam ,ze tam znajdzie sie cos takiego....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane robaczki <3 powodzonka Kasiu 3mam za Was kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jaka Pani skromna.

    OdpowiedzUsuń
  6. A zdjecie taty dzieciakow? Pewnie tez go pieknie stylizujesz:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci wychowuje sama.. juz dawno o tym pisałam :)

      Usuń
    2. Nie miałam pojęcia. Jestem tu "nowa"
      Podziwiam Ciebie, pewnie bywają cięzkie dni.

      Usuń
  7. czy Oliemu nie za gorąco w tej chuście?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia robiopne byly kilka dni temu... teraz Oli chodzi w samych kąpielówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieci sa pieknie ubrane. Ja tez lubie swoim kupowac modne ciuszki ( choc moje stylizacje nie dorastaja Pani do piet) ale zawsze kupuje rzeczy za kolana, bo wazniejsze dla mnie jest zeby nie byly pozdzierane. W efekcie moja starsza prawie 3 letnia corka,ani razu nie miala kolana zdartego. Wiadomo,ze przy malych dzieciach upadki na beton szczegolnie sie zdarzaja. Tak samo zawsze kupuje jej sandalki z zakrytymi palcami i tylko te ze znakiem zdrowej stopy. Tyle ladnych bucikow jest dla dzieci, jednak nie zawsze sa zdrowe i wygodne. Pisze to,zeby inni rodzice zwracali uwage na takie detale, bo przeciez mozna zaoszczedzic dziecko bolu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. litości... mój mega ruchliwy 3,5 latek nigdy nie zdarł kolan.
      nigdy bym nie wpadła na to, żeby ubraniami chronić jego nogi....
      bez przesady!

      Usuń
  10. Świetnie dzieciaki wyglądają! A galoty synka wymiatają!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, Oli skradłby serce nie jednej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają super! A na buzi Olka to alergia czy pieguski?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne fotos, jestem juz ciekawa na te nowe zdjecia . Jak by tak moji chlopcy ( 11 i 15 ) chcieli sie ubrac to by bylo super ale niestety. Tak dlugo jak sa male to trzeba je stroic tak robie u corki ma 18 miesiecy , bo wiem jak szybko chlopcy mieli swoje zdanie i inny gust. Pozdrawiam- modakruszynki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczynka fajnie wyglada.pozdrawiam

    http://trendyminiladies-fashionblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. rączka w kieszonce rozbraja:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne są TE dzieciaki :) Choć tu nie pisuję, to podglądam :) Jest na co popatrzeć :)
    dziś zauważyłam, że mamy te same spinki :D WOW, to chyba znaczy, że dobrze wybrałam, skoro widzę je TU :P

    OdpowiedzUsuń
  17. I love how you dress you son. So stylish and original. If I had a son, I would dress him the same way as you do!

    Have a good week!
    Kate

    http://myvanillamuse.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam chlopaka ;) wiec jak widze takiego przecudnie ubranego malego chlopczyka to mnie az skreca ;) moje trzy dziewczyny sa najcudowniejsze ale I tak z czuloscia zawsze patrze na chlopakow ;) jjestem ciekawa tego portalu bardzo!!

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-