powrót do strony głównej / back to main page

Different Kind of View


  • 7

Jakiś czas temu miałam okazje uczestniczyć w międzynarodowych warsztatach fotograficznych. Były to trzy dni pełne fotograficznych plenerów. Nic tak nie rozwija jak trzy dni w spędzone z aparatem, rozmawiając o aparatach i fotografii z ludźmi zakręconymi na tym punkcie tak jak ja.  Plenerów, zajęć i "rozmów" do rana i tak było mi mało. Poznałam kilkadziesiąt osób z różnych części europy. Między innymi duet moich nowych "kolegów" z SONY. Jacek i Piotr okazali się bardzo cierpliwi i wytrzymali na moje pytania i wahania za co im bardzo dziękuje. Tak jak inni uczestnicy warsztatów przetestowałam z nimi różne modele marki te duże i małe szkła i ciągle zostaje przy 1.4 50 mm :) 

Zobaczyłam parę pięknych i wyjątkowych prezentacji np. www.michalzahornacky.com gdzie fotografia jest jak surrealistyczny obraz, wizja, której przygotowanie trwa kilka dni.  To bez wątpienia mój klimat, mój sposób patrzenia i tworzenia...  i jestem nową cichą fanką Michała :) Koniecznie zobaczcie EMOTIONS i DREAMS . 

Zdjęcia z dzisiejszego wpisu są Autorstwa uroczej Madzi z TURCZYKI.PL  , która wraz z Michałem tworzą przepiękne zdjęcia ślubne, plenerowe, rodzinne i okolicznościowe. Ona studentka fizjoterapii, On strażak…z zamiłowania i pasji zamykają chwile na fotografiach. 












PHOTOS BY TURCZYKI.PL



I pare moich Soniaczkiem <3








Vivienne : 

Sukienka/ Dress  - Grain de Chic - HERE

Buty/ Shoes - Manuela de Juan - HERE

Olivier :

Koszula / Shirt - Grain de Chic - HERE

Spodenki / shorts - Grain de Chic - HERE

Czapa / Hat - CTH Mini  - HERE

.
.
.
Photos by SONY 77a

.
.
.

7 komentarzy:

  1. zazdroszczę, że mogłaś w tym uczestniczyć ;) patrze na te zdjęcia i otwieram własne z wawrzkowizny i mam wrażenie jakbyśmy były w dwóch różnych miejscach, u ciebie jest magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooh my!!! przepiekne, zdjęcia są jak obraz, można patrzeć i nigdy się nie nudzi, kiedy ja będę takie robić?? Najlepsze jest to, że nadal jest mnóstwo pseudo fotografów, którzy świetnie się sprzedają. Wczoraj oglądałam zdjęcia z wesela moich znajomych i załamałam ręce, coś strasznego. Szkoda, że tak mało ludzi ma świadomość pięknej fotografii, dobrze, że Ty ją propagujesz.
    To samo zreszta dotyczy fotografów przedszkolnych, czasami, aż żal że nie potrafią złapać pieknych chwil, ale niestety nadal większość nie widzi różnicy. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę warsztatów sama mam aparat od sony i jak z niego jestem zadowolona tak obsługa w serwisie gwarancyjnym bardzo mnie rozczarowała :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak coś właśnie zauważyłam, że ostatnimi czasy zdjęcia robią się coraz bardziej profesjonalne. Myślałam, że to zasługa nowych szkieł, ale widzę, że to Wasz warsztat tak fenomenalnie się rozwija:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-