powrót do strony głównej / back to main page

Atumn in La Pontino Boutique


  • 5





Butik La Pontino znacie już pewnie od jakigoś czasu. Nie raz wspominałam o nim na blogu czy social media. Nie jest tez tajemnica ze właścicielka to moja dobra znajoma. Razem latamy na modowe targi do Florencji i szukamy nowości i inspiracji. Butik ma juz rok., dokładnie rok temu pokazywałam pierwszy jesienne wpisy z oferta od tego butiku - KLIK
Prawie na co dzień obserwuje jak marka się rozwija i jaka to ciężka praca. Bo tylko na własnych błędach, krok po kroku można tworzyć fajne inspirujące miejsce które odnosi swoje sukcesy i ciągle rozwija się. Uczyć się o rynku o jego potrzebach, zdobywać serca i zaufanie klientów może udać się tylko, kiedy za tym wszystkim idzie pasji oraz dobrych intencji, bo nie ma drogi na skróty. Masa sklepów już powstała i pewnie nie jeden jeszcze powstanie, ale takiego miejsca jak w Bełchatowie możecie mi tylko pozazdrościć.  

La Pontino wraz z nadchodzącą jesienią wprowadziło do polski parę nowych marek które są głownymi bohaterami dzisiejszego wpisu. Mam nadzieje ze przypadną Wam do gustu. To typowa Hiszpanska moda z kołnierzami, falbanami i kwiatami, cos zupełnie innego od tego co teraz w polsce "modne" ale przez to też o wiele ciekawsze. Takie marki ja Nueces, Jose Varon czy Lotie kids tylko w La Pontino :) 



                       









































All Kids dressed by LA Pontino boutique :)


...


Boys :

Julian - Sweater - KLIK , Shoes - KLIK

Oli : Sweater - KLIK , glowes - KLIK 

Julcio - Shirt and trousers - KLIK, Shoes - KLIK, Scarf - KLIK 



GIRLS :

Aniela - Blouse - KLIK, Skirt - KLIK

Amelka - Skirt, blouse - KLIK

Dominika - Blouse + skirt - KLIK

Zosia - Dress - KLIK

Gracja - dress - KLIK

Vivi - dress - KLIK


...



Dziękuje wszystkim dzieciakom i rodzicom :*****




SaveSaveSaveSaveSaveSave

5 komentarzy:

  1. Piękne ubrania na rozbawionych i przeuroczych dzieciakach. Dziękuje za modowe inspiracje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem nic mi się nie spodobało

    OdpowiedzUsuń
  3. te dwie cudne blondyneczki przy różowym samochodzie! urocze! ;) ja nic więcej oprócz nich nie widzę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne stylizacje.I cudowna zgraja dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój klimat - jednak i o gustach się nie dyskutuje...
    Zdjęcia idealne!!

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-