powrót do strony głównej / back to main page

Dzień Matki - Mamuśki doceniajmy się na codzień


  • 5



Lada dzień Dzień Matki. Dla tych z nas które są już mamami, jest to podwójne święto . Kochamy swoje mamy najbardziej na świecie, ale dopiero jak to my zostajemy matkami doceniamy wszystko to, co dla nas robiły przez całe życie. Jak o nas dbały, jak wychowywały, martwiły się i jaka to cholernie trudna, choć dająca tyle szczęścia funkcja. 


Mam wrażenie że my polskie kobiety, matki nie doceniamy, lub za mało doceniamy siebie na codzień. To kim jesteśmy i jak wspaniałymi mamami jesteśmy.  Jesteśmy silne i tak wiele możemy osiągąć. Ostatnio na instargamie wspominałam swoje " poprzednie życie". Urodziłam bliźniaki sama i sama je wychowywałam, wychowuje. Sama musiałam ogarnąć i siebie i dzieci i życie - ciężkie wtedy. A bywało trudno związać koniec z końcem. Jak pomału z pasji i miłości do dzieci tworzyłam bloga i jak pracowałam na jego późniejszy sukces.  Sama z dwoma maluchami na rękach. Z ogromnym wsparciem mojej mamy. Zawsze nim była.

Kiedy teraz mam groszy dzień ( bo ten maj taki wstrętny ) przypominam sobie te stare czasy. Szybko można zapomnieć jaka drogę się przeszło, by być tu gdzie jest się teraz. Jaka wielką prace się wykonało mimo przeciwności losu. Nie doceniam tego na codzień, nie doceniamy siebie na codzień dziewczyny. Robimy wszystko z automatu. A myśle że my wszystkie mamuśki jesteśmy niesamowite. Jestem niesamowitą wartościową kobietą i wspaniałą matką. Nikt nie musi mi tego mówić - ja to wiem. Jestem silna i pełna pasji. Każda z nas jest. 

Każdej z nas należy się pomnik...a przynajmniej medal. No niech będzie prezent, biżuteria !. Sprawiajmy sobie prezenty, w końcu zasługujemy na to ! Ja regularnie się rozpieszczam. Uwielbiam biżuterie! tą duża. Dlatego jestem tak ogromną fanką kolekcji Artelioni i Elixa z Apartu. Pozłacany brąz czy stal szlachetna i srebro - graficzny minimalizm w maksymalnych formach sprawdza się u mnie w stu procentach. Duże pierścionki, naszyjniki i bransolety podkreślają każdą stylówkę i tą wyjściową i na codzień. Koniecznie zajrzyjcie na storonę Artelioni i Elixa i sięgnijcie po przystępne cenowo acz spektakularne biżuteryjne cacka - właśnie z okazji Dnia Matki ! A co ! :) 


















































Sukienka - Kupiona na lokalnym targu 


Pierścionek 1 - APART z kolekcji Elixa 

Pierścionek 2 - APART z kolekcji Elixa



Sukienka Vivi - aQademia


.



5 komentarzy:

Instagram

-

-

-