powrót do strony głównej / back to main page

Vivi&Oli dla Dodo ( KONKURS )


  • 31




Od jakiegoś czasu a dokładniej odkąd Vivi zobaczyła w bajce piękną tańczącą baletnice, w pięknej tiulowej spódniczce zaczęła praktykować tą trudną sztukę :)
Jak tylko wraca z przedszkola przebiera się w spódnice i ćwiczy obroty, podskoki, wyskoki...
I jak się okazuje nie sprawia jej to wielkiej trudności ale ogromną radość :)
Najpierw się rozciąga a potoem tańcom nie ma końca !!!
Oczywiście ulubiony element to ten z obrotami, kiedy spódniczka kręci się razem z nią, ale nie byle jaka spódniczka !!! :) 
Jej aktualnie ulubiona to ta od Dodo
Spódniczka z miękkiego tiulu, mocno marszczona sprawdza się świetnie.
Taka spódniczka to marzenie każdej dziewczynki .... Mikołaju :) 

Dodo jest grupą młodych ludzi, która współpracuje ze sobą by osiągnąć wspólny cel jakim jest stworzenie globalnej marki odzieżowej skupiającej się na jakości produkowanych ubrań. Tworzy styl łączący komfort użytkowania z odrobiną klasyki. Wszystkie osoby współtworzące firmę Dodo to pasjonaci tego co robią i ludzi z wielką wizją którą wspólne będą realizować.

W ofercie znajdziecie też marynarki i spodnie dla chłopców !!! :) 

NA DOLE KONKURS :) 
 


























KONKURS :)

- Polub Dodo --> TUTAJ 
- Udostępnij zdajcie z naszego facebooka --> TUTAJ ( nas też możecie polubić )
- Wybierz jeden produkt ze strony www.dodosklep.pl , link wklej w komentarzu i jak zwykle napisz dlaczego wybrałeś właśnie ten :) 

Nagrody są DWIE :)
Jedna dla chłopca druga dla dziewczynki :)

Powodzenia :) 
Konkurs trwa do poniedziałku 9.12 do godz 12:00 


***
Jeśli chcecie kupić coś ze strony jeszcze "Na Mikołaja" , 
to dzisiaj i jutro do godz. 12:00  na HASŁO:  Vivi&Oli dostaniecie darmową przesyłkę !!! :) 

Ho ho ho :) 


Zwycięża !!!!



Dla mojej 5-letniej Julii wybrałam spódniczkę http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,17,id,63.html LILY. Dlaczego? Dlatego, że moja córka od urodzenia ma łatkę łobuziary i szczerze powiedziawszy ma to też swoje odbicie w stylu, w jakim ją ubieram: głównie spodnie, t-shirty, bluzy. Zobaczywszy sesję Vivi w spódniczce LILY pomyślałam, że przecież Julcia też ma taką fajną, delikatną urodę i na pewno pięknie wyglądałaby w takiej spódniczce! Chciałabym przełamać image "chłopczycy", który do niej przylgnął i zobaczyć ją w czymś tak szalenie dziewczęcym, jak właśnie ta spódniczka! Jestem pewna, że i ona o tym skrycie marzy... :)
pozdrawiam

Ola
oraz 

Katarzyna Markiewiczhttp://dodosklep.pl/index.../action,product,nr,31,id,60.html hipoalergiczny materiał w sam raz dla mojego zucha, który z alergią od urodzenia sie boryka
dodosklep.pl
T-shirt wykonany w 100% z włókna bambusowego. T-shirt Liverpool

GRATULACJE :) 

Prosze o kontakt na vivi.oli.fashionlife@gmail.com 

31 komentarzy:

  1. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,16,id,63.html Bluzka Ivy Rose.... jest świetna- i do jeansów i do spódnicy i pod sukienkę, bardzo lubię uniwersalnośc, stąd mój wybór... Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny żakiecik! Zakochałam się w nim:) dlatego już ląduje w koszyku dla mojej Alicji;) Moja Alicja uczęszcza na balet. Uwielbia ten taniec. Sprawia jej ogromną radość a przy tym uczy gracji i estetyki;) Spódniczka TU TU obowiązkowa:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakiet http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,23,id,63.html - elegancki i strojny, do wielu stylizacji... a najbardziej pdooba mi się w nim to ze nigdzie takiego nie widziłam - czyli oryginalnie i niebanalnie

    OdpowiedzUsuń
  4. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,15,id,63.html Cudowna bluza, na pewno nie znajdę jej w żadnym sklepie dzięki czemu moja córka będzie się wyróżniać w tłumie, gdzie królują te same ubranka równie piękne ale już nie takie oryginalne..cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  5. super ta sukienka i tancerka znakomicie wygląda ;)) pamiętam, że ja jako malutka dziewczynka również lubiłam sukienki z licznymi falbankami ;)) i kręcić się i kręcić ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow - no i wreszcie będzie idealna spódniczka dla naszej baletnicy. Właśnie takiej szukałam. Super!!! Ogromne dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,23,id,63.html - ma w sobie uroczą i cukierkową elegancję. żakiet Jasmine stworzy kompletny strój z każdą podstawą- czy to bedą luźne spodnie jeans, czy to słodka i elegancka spódniczka tutu- Żakiet Jasmine dopełni stylizację i nada jej kropkę nad 'i'. Chciałabym bardzo taką 'kropkę' dla mojej coreńki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,23,id,63.html - ma w sobie uroczą i cukierkową elegancję. żakiet Jasmine stworzy kompletny strój z każdą podstawą- czy to bedą luźne spodnie jeans, czy to słodka i elegancka spódniczka tutu- Żakiet Jasmine dopełni stylizację i nada jej kropkę nad 'i'. Chciałabym bardzo taką 'kropkę' dla mojej coreńki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna baletnica :) Bardzo podoba mi się to Wasze białe krzeslo ... zrobione w decoupagu ? W konkursie tez weźmiemy udział ... może jutro ;) Pozdrawiam Jolanta L.

    OdpowiedzUsuń
  10. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,16,id,63.html
    Bluzkę IVY ROSE wybrałam,
    bo od razu się w niej zakochałam.
    Piękna, ładna, delikatna,
    dla mojej córki byłaby przydatna.
    Ona zadowolona by z niej była,
    Zawsze w księżniczkę by się w niej bawiła.
    Na imieniny by ją zakładała,
    Jak laleczka by wyglądała.

    Ewelina Woźniak

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodo piękne ciuszki ma,
    Dla dziewczynki i chłopca!
    Ale, że ja córkę mam,
    to spódniczkę wybieram.
    Michalinka tańczy wciąż,
    rusza się jak mały wąż.
    Tańczy ciągle,
    rano, w nocy!
    Czasem w górę,
    hop!, podskoczy.
    I pośpiewa przy tym czasem!
    A spódniczka doskonała,
    Misia będzie w niej hasała!
    Więc prosimy Mikołaja,
    żeby do niej dziś trafiła,
    bo Michasia była miła,
    raczej grzeczna i radosna!
    W ciągu roku tak urosła,
    że spódniczka doskonała,
    będzie na nią pasowała!

    Pozdrawiamy i uśmiechy wysyłamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa i link do spódniczki: http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,17,id,63.html

    OdpowiedzUsuń
  13. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,15,id,63.html piękna bluzeczka z sercem, która pięknie komponuje się z jeansami jak i elegancką spódniczką , to prezent idealny dla mojej córci... takiej bluzeczki właśnie nam w garderobie brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,15,id,63.html piękna bluzeczka z sercem to prezent idealny dla mojej córki, takiej właśnie uniwersalnej bluzeczki pasującej do jeansów i eleganckiej spódniczki właśnie nam w garderobie brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,23,id,63.html Żakiet Jasmine
    Gdzieś pomiędzy Tatrami a Bałtykiem jest królestwo, w którym rządzi wnusia Kasia. Babcia Gosia tak bardzo kocha swoją wnuczkę, że postanowiła dokonać najwłaściwszego wyboru i podarować Kasi najpiękniejszy żakiet na świecie - Żakiet Jasmine.

    OdpowiedzUsuń
  16. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,23,id,63.html Żakiet Jasmine
    Gdzieś pomiędzy Tatrami a Bałtykiem jest królestwo, w którym rządzi wnusia Kasia. Babcia Gosia tak bardzo kocha swoją wnuczkę, że postanowiła dokonać najwłaściwszego wyboru i podarować Kasi najpiękniejszy żakiet na świecie - Żakiet Jasmine - bo wnusię trzeba rozpieszczać,i uczyć dobrego gustu i smaku.

    OdpowiedzUsuń
  17. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,17,id,63.html
    Chociaz kazda rzecz z tej kolekcji jest wyjatkowa to mnie najbardziej podoba
    sie rozowa tutu. Piekna. Rozowa. Falbaniasta. Taka jaka miala
    Alicja z Krainy Czarow. Zakladasz taka i hop siup przenosisz sie do innego swiata. Swiata dzieciecej fantazji.
    Ech, szkoda ze takich rzeczy nie bylo kiedy to ja bylam dzieckiem... mimik

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja mała elegantka na pewno ucieszy się mając takie cudo w swojej szafie. Żakiecik jest kwintesencją kobiecości, a moja mała kobietka uwielbia się stroić. Przy świątecznym stole wyglądałabym w nim zjawiskowo, dlatego prosimy Dodo-Mikołaja o taki prezent
    http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,23,id,63.html

    OdpowiedzUsuń
  19. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,15,id,63.html Azalea tak nawzywa się bluza, która jest naszym zadaniem wybitna!. Pieknie wygląda w połączeniu ze spódniczką, ale z jeansami też wygladałaby uroczo :) . Szary kolor jest ponadczasowy, nieco surowy, ale serduszko wszystko przełamuje, moja córeczka powiedziała, że ta bluza jest "taka do kochania" :). Więc wszystko jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,17,id,63.html
    Spódniczka, aby moja córka poczuła się jak księżniczka,bo kiedy będzie tańczyć, falbanki lekko w rytm muzyki falują, to jej będzie się bardzo podobać;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio z Gabi byłam na prawdziwym balecie ... Królewna Śnieżka nie byłam pewna czy się jej spodoba czy zrozumie ... Człowiek czasem nie docenia swoich dzieci!! Gabrysia była zachwycona już dawno nie widziałam jej tak promiennej, podekscytowane! Istny kłębek szczęścia :-)) Oczywiście końcowa scenna i cudna suknia śnieżki połyskująca w światłach zachwyciły Gabi. Jest wielką fanką wszelkich falbaniastych spódnic :-))
    Zdecydowanie bluza :-))) http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,15,id,63.html
    ustawiamy się w kolejeczce :-)))
    baner udostępniony na FB jako Karolina G

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio z Gabi byłam na prawdziwym balecie ... Królewna Śnieżka nie byłam pewna czy się jej spodoba czy zrozumie ... Człowiek czasem nie docenia swoich dzieci!! Gabrysia była zachwycona już dawno nie widziałam jej tak promiennej, podekscytowane! Istny kłębek szczęścia :-)) Oczywiście końcowa scenna i cudna suknia śnieżki połyskująca w światłach zachwyciły Gabi. Jest wielką fanką wszelkich falbaniastych spódnic :-))
    Zdecydowanie bluza :-))) http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,15,id,63.html
    ustawiamy się w kolejeczce :-)))
    baner udostępniony na FB jako Karolina G

    OdpowiedzUsuń
  23. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,32,id,60.html

    Takie spodenki lubimy :) Łatki na kolankach idealne dla mojego 2 latka. Bardzo mi się podobają. Sukienka Vivi przecudna. Jolanta L.

    OdpowiedzUsuń
  24. Córeczka uwielbia przebierać się za baletnicę, niestety kostium który mamy w domu powoli robi się coraz mniejszy. A spódniczka http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,17,id,63.html byłaby wprost idealna na zbliżający się bal przebierańców w przedszkolu.

    OdpowiedzUsuń
  25. a i my powalczymy choć już walczymy o spódniczkę od LofLu to rzeczy firmy dodo też są fajne
    nasz typ padł na koszulkę rosemary - niby zwykła koszulka a jednak... rękawki frywolne jak skrzydła motyla, przy bieganiu pewnie właśnie taki efekt jest że rękawki machają jak szydełka

    Pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mojej 5-letniej Julii wybrałam spódniczkę http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,17,id,63.html LILY. Dlaczego? Dlatego, że moja córka od urodzenia ma łatkę łobuziary i szczerze powiedziawszy ma to też swoje odbicie w stylu, w jakim ją ubieram: głównie spodnie, t-shirty, bluzy. Zobaczywszy sesję Vivi w spódniczce LILY pomyślałam, że przecież Julcia też ma taką fajną, delikatną urodę i na pewno pięknie wyglądałaby w takiej spódniczce! Chciałabym przełamać image "chłopczycy", który do niej przylgnął i zobaczyć ją w czymś tak szalenie dziewczęcym, jak właśnie ta spódniczka! Jestem pewna, że i ona o tym skrycie marzy... :)
    pozdrawiam

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  28. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,17,id,63.html

    Wybrałam spódniczkę dla mojej Martynki,
    chociaż piękne są bluzeczki dla dziewczynki
    Gdy Twoją córcię w kiecuszce ujrzałam,
    z zachwytu normalnie oniemiałam.
    Na święta córcię bym w nią ubrała,
    a ta przed Mikołajem by paradowała.
    Patrząc na zdjęcia wnioskuje,
    że materiał jest delikatny i dziecko dobrze się czuje.
    Zamiast kokardek jest falbaneczka
    ślicznie będzie wyglądała moja laseczka.
    Moja córcia podobnie jak Twoja,
    uwielbia spódniczki gdy obkręca się dookoła.
    Ona wiruje i juz Wam powiem że,
    mojej córeczce spodoba bardzo się.
    A że księżniczką jest tatusia,
    spódniczkę postara się wygrać mamusia.
    Dlatego z Martynka do boju stajemy
    spódniczki na święta potrzebujemy ;)
    W spódniczce Lily pięknie by wyglądała
    Vivi&Oli może byś nam ją sprezentowała



    Na facebooku i u Ciebie obserwuję jako Joanna Szczepańska
    zdjęcie udostępnione

    OdpowiedzUsuń
  29. http://dodosklep.pl/index.php/action,product,nr,32,id,60.html
    Dla mojego łobuziaka wybrała bym spodenki dresowe z łatkami! Bardzo nam się spodobały, mimo, iż są to spodnie dresowe to nie są to typowe "dresówy". A łaty były by idealne na jego szaleńcze zabawy na kolanach...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-