powrót do strony głównej / back to main page

Vivi&Mama dla LofJu (KONKURS )


  • 84




Lof Ju  jedna z najlepszych polskich dziecięcych marek odzieżowych i na pewno najbardziej ekskluzywna.
Niebanalne projekty, wysoka jakość wykonania. Projektantki sprowadzają najwyższej jakości jedwabie czy wełny tak, by zaspokoić najbardziej wymagających klientów. To idealna propozycja dla małych elegantów.  Są to rzeczy niepowtarzalne i szyte w bardzo małych ilościach.
Marka niewątpliwie wybija się na rynku i walczy z wszechobecną bylejakością.  
Walczymy razem :)
Kolekcje jesień zima mogliście oglądać na Warsaw Fashion Street gdzie Vivi&Oli ( i mama ) występowali jako modele :) Dla przypomnienia KLIK czy tutaj KLIK 

Ja na sezon jesień/zima wybrałam płaszczyk dla Vivi i budrysówka dla Olka( soon na blogu ) i CUDNE spódniczki z kolorowej wełny. Ciepła i piękna !!! 
To najpiękniejsze ubranko jakie Vivi posiada i tak jej pozazdrościłam ze namówiłam projektantki na dodatkową w moim rozmiarze :) 
( Dziękuje Inga <3 )

W związku z nadchodzącymi świętami koniecznie zajrzyjcie na kolekcję świąteczną marki !!!
TUTAJ znajdziecie przepiękne suknie dla dziewczynek i garnitury dla chłopców.



KONKURS :)

W związku z tym że wpis typowo "babski" do wygrania sukienka od LofJu do kwoty 350 zł !!!! 

- Polubcie Lofju na Facebooku - TUTAJ 
- Wejdźcie na strone - TUTAJ i wybierzcie tę dla Was najpiękniejszą :)
- W komentarzu na blogu napiszcie która i dlaczego :)

a na pewno jedna z nich trafi do małej elegantki jeszcze przed wigilią :) 

Konkurs trwa do 9.12.2013 do godziny 12:00 a wyniki tego samego dnia po godz.  20:00 na naszym Facebooku  - TU
( dostępne w konkursie rozmiary to 1,5-2, 3-4, 5-6, 7-8 lat. )
















A teraz Vivi w wersji jesiennej :)












Płaszczyk, spódniczka - Lof Ju
Buty - Jacadi Paris
Rajtki - Calzedonia
Komin i rękawiczki - Mayoral ( TOP KIDS Bełchatów ul. 9 Maja 11 - TU )

Mama : 
Płaszcz - Zara 
Bluzka - Simple
Buty - Aldo 
Torebka - Lady Dior ( z poprzedniego życia )
Spódniczka - Lof Ju 

Włosy - Tekstura


WYGRYWA 


Wybór sukienki to dla każdej dziewczynki bardzo ważna sprawa, moja córeczka Majka o sukience na Święta mówi od 2 miesięcy, bo wie że wtedy trzeba się pięknie ubrać :) Także wybór nie był prosty bo sukienek pięknych u LofJu nie brakuje :)
Ja stawiam na elegancję i wygodę w takim pięknym Bożonarodzeniowym czasie. Moja córeczka uwielbia wręcz sukienki, szczególnie takie piękne, okazjonalne, takie w których każda dziewczynka czuje się wyjątkowo. Nasze serce skradła sukienka Wery, nasze bo wybrałyśmy ją razem. Majka mimo że ma dopiero 5 lat to już wie co chciałaby ubrać na Wigilijny wieczór. Powiedziała mi tak:
-Mamusiu sukienka na Święta musi być najpiękniejsza na świecie, najważniejsze żeby się ładnie kręciła, była taka elegancka, żeby miała śliczne wzorki i najlepiej coś świecącego bo ja lubię :)
Wymagania w 100% spełniła sukienka Wery :) Majka stwierdziła że będzie w niej wyglądać jak księżniczka i będzie kręcić się w niej cały wieczór :)
Mnie też się ona bardzo podoba, moją uwagę zwrócił przepiękny bardzo elegancki wzór na spódnicy oraz cudny ozdobny pasek który dodaje uroku, elegancji i wdzięku:) Góra pięknie komponuje się z dołem, bardzo lubię dłuższe rękawki w sukienkach dziecięcych, nie potrzeba wtedy zakładać dodatkowego sweterka jest to więc wygodne. Do tej pory nigdy nie miałam dla Majki tak pieknej sukienki więc ogromna przyjemnością byłoby dla nas gdyby Majka miała okazję ubrać ją w te Święta, przydałaby się zapewne też na inne uroczystości i okazje, ba nawet bez okazji można ubrać się w przepiękną sukienkę, biegać po łące lesie, iść na spacer z mamusią, czy na lody !! Do takiej sukienki idealnie pasować będzie uśmiech i radość Majki :)

pozdrawiam serdecznie :)
Alicja Lange
FB:http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_wery.html
Prosze o szybki kontakt tak by sukienka doszla jeszcze na wigilie :) 

84 komentarze:

  1. sukienka Loli- zdecydowanie ta jedna jedyna! piekna, klasyczna, z nutka paryskiej elegancji, idealna dla mojej dlugowlosej blondyneczki :) idealna na chrostimas party! trzymamy kciuki za siebie. Pozdrawiamy N&N

    OdpowiedzUsuń
  2. Lofju rzeczywiście wybija się spośród marek polskich przeznaczonych dla dzieci. Jakość ich ubrań i dbałość o detal zaskoczył mnie pozytywnie. Mam okazję posiadać kilka rzeczy od nich,a właściwie to mój synek jest właścicielem i są to ubrania o które dbam, bo są doskonałe. W ogromie wszędobylskich dresówek to propozycja dla rodziców bardziej wymagających. Dla dziewczynek szczególnie szyją cuda. Można też szyć na miarę, nie tylko dla dzieci. Ja też polecam tą firmę, która tworzą wspaniałe kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najpiękniejsza to sukienka Marty granatowa koronkowa... dlaczego... kojarzy mi się z sukienkami, które z siostrą bliźniaczką dostałyśmy od rodziców kiedy byłyśmy dziećmi... granatowe... ja z bordową kokardą a siostra zieloną.. zrobiłyśmy furorę na świątecznej kolacji:) Gosia K.

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko jakie cuudo :)http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_helenki.html co prawda nie mam córki mam dwóch synów ale tą sukienkę podarowałabym swojej chrześnicy :) chciałabym aby wyglądała ślicznie bo przeciez jest tak trochę moją córką tylko chrzestną :) tez musze się o nią troszczyć i o nią dbać rodzice nie podarują jej tak drogiej sukieneczki a ja mam okazję :) chrzestni i dziadkowie sa od rozpieszczania :) pewnie byłaby mega zadowolona poczułaby się jak ksiezniczka :) i ja pekałabym z dumy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co roku ten sam problem, znaleźć wyjątkową sukienkę na ten jakże ważny wieczór. Niestety w sklepach wciąż to samo, nic godnego uwagi. A tu taka perełka, niepowtarzalna i niestandardowa. Na Wigilii moja córeczka w sukience http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_wery.html podbiłaby serce Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_helenki.html
    3-4 lata

    Sukienka jest przepiękna i idealna jak dla mojej małej Kuzyneczki. Jest wyjątkowa, ma piękny kolor i krój. To wszystko doda Poli i jej blond loczkom dużo uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_helenki.html

    Ponieważ tak pięknie pasowałaby do naszej choinki, a na moją córeczkę jeszcze bardziej :-) Pełna uroku, tak bardzo odzwierciedla ducha Bożego Narodzenia - idealna dla młodej dziewczynki przy Wigilijnym stole :-) Anita Szybalska

    OdpowiedzUsuń
  8. OOo matko, jakie cuda! Zakochałam się w dwóch i sama nie wiem która piękniejsza... Sukienka Gosi i sukienka Wery - no po prostu przecudowne są, dzieła sztuki...! Jeśli mam wybierać, to Sukienkę Wery chętnie sprawiłabym sama sobie :D A dla Córci wybrałabym Sukienkę Gosi: http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_gosi.html , bo moim zdaniem idealnie pasuje Małej Dziewczynce - żywe kolory, piękne detale - bufki, koroneczka przy dole... i ta kokarda na plecach! Mój Mały, kolorowy prezencik :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsza jest sukienka Helenki... dla małej Alicji z Krainy Czarów! Jeden obrót w tej sukience obudzi świat magii małej dziewczynki - królika z zegarkiem, który wręczy jej złoty klucz i zaprowadzi ją pięknego ogrodu... A w nim Alicja będzie tańczyć w swojej malowniczej sukience tak długo, aż na wszystkich drzewkach pojawią sie bożonarodzeniowe lampki a Święty Mikołaj ukryje pod jednym z nich tak długo wyczekiwany przez nią prezent... Joanna Typiło

    OdpowiedzUsuń
  10. http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_wery.html
    Ależ piękne, klasyczne, ponadczasowe, tak bym chciała zobaczyć moją N. W tej sukience....walczę każdego dnia z cekinami, nadmiarem, podkreślam nadmiarem, różu, Kitty, Montaną i Monsterkami...i czuję, że wygram i moje dziecko zrozumie, że mniej znaczy więcej, że diabeł tkwi w szczególe, że ważna jest jakość nie ilość, no czuję to po prostu, a sukienka Wery przechyliłaby już ostatecznie szale zwycięstwa na moja stronę :)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  11. Paula i Amelia:)
    Pierwszy raz w zyciu biore udzial w jakims konkursie pierwszy raz w zyciu pisze komentarz na czyjms blogu:)....Ogladam czesto zdjecia Wasze i mysle jak pieknie ubrana jest ta dziewczynka i zastanawiam sie czemu Amelcia nie nosi takich sukienek a jest tak podobna do Twojej ksiezniczki:)....Sukienka Vivi sprawila na mnie najwieksze wrazenie jest taka slodka i dziewczeca....milo bylo by zobaczyc corcie w tej sukni naprawde a nie tylko w wyobrazni:))....:*

    OdpowiedzUsuń
  12. http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_vivi.html
    Sukienka piękna!
    Prostota, elegancja i jednocześnie oryginalność.
    A dla nas dlatego, że się zakochałam w niej!

    OdpowiedzUsuń
  13. http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_tosi.html
    Jest piękna, świetnie skrojona, skromna a jednocześnie bardzo elegancka. W głównej mierze urzekł mnie fakt, że jest wykonana z czystej wełny. To jest jej podstawowy atut- chyba najwłaściwszy materiał sukienki noszonej zimową porą przez małą dziewczynkę . A granat ( tak jak wełna :-)) broni się sam..... a że idą w parze- dla mnie perełka:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się rzeczy marki LofJu są pięknę, nietuzinkowe jedyne w swoim rodzaju - mają duszę, której brakuje w innych ubraniach dlatego z miłą chęcią wezmę udział w konkursie :) po za tym wasze stylizacje są bardzo bliskie naszym więc z miłą chęcią będę zaglądać tu częściej

    oczywiście naj naj naj najpiękniejszą spódniczką jest ta wykorzystana w waszej sesji http://lofju.pl/spodnicespodenki/product/spodnica_dominiki_x.html, ogromnie wam zazdroszczę tego zestawu mama i córka, spódniczka jest bardzo bardzo w moim stylu, ciężka i delikatna, nowoczesna i starodawna, wyrachowana i subtelna kojarzy mi się z carską Rosją i jej przepychem CUDO jakich mało :) dlatego pragnę jak niczego zgapić was zestaw i mieć z córeczką taki sam :):)

    Pozdrawiam i niech wygra najlepszy :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka Wery!!! cudo w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Szyk i elegancja! piękno i klasyka! Widzę w tej kreacji moją córeńkę w tę wyjątkową Noc Wigilijną, przy stole z nami rodzicami, dziadkami, i pradziadkami, przy pięknej błyszczącej choince. Idealnie nadałaby się do sesji którą planuje w 1 dzień świąt z pradziadkiem i prababcią Hanusi:) Zdjęcia w albumie i jedno portretowe córeńki z ukochanymi pradziadkami mają być prezentem z okazji 80 urodzin jej ukochanej prababuni! Hanulka w takiej kreacji na pewno zabłysnęłaby na tych zdjęciach tak, że pradziadkowie będą pękać z dumy wieszając wspólny portret na ścianie- oni i jej jedyna, ukochana prawnusia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka Wery!!! cudo w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Szyk i elegancja! piękno i klasyka! Widzę w tej kreacji moją córeńkę w tę wyjątkową Noc Wigilijną, przy stole z nami rodzicami, dziadkami, i pradziadkami, przy pięknej błyszczącej choince. Idealnie nadałaby się do sesji którą planuje w 1 dzień świąt z pradziadkiem i prababcią Hanusi:) Zdjęcia w albumie i jedno portretowe córeńki z ukochanymi pradziadkami mają być prezentem z okazji 80 urodzin jej ukochanej prababuni! Hanulka w takiej kreacji na pewno zabłysnęłaby na tych zdjęciach tak, że pradziadkowie będą pękać z dumy wieszając wspólny portret na ścianie- oni i jej jedyna, ukochana prawnusia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_vivi.html
    Wszystkie stroje są cudne, sukienka Marty urocza, lecz nie ma rozmiaru na moją córcię Polę, zatem urzekła nas sukienka Vivi, lekka, zwiewna i bardzo elegancka,koronka dodaje baśniowej szlachetności sukieneczce, a szlachetność ciągle lśni promienistym blaskiem, w sam raz na wieczór wigilijny przy wspólnej rodzinnej kolacji....Sukienka jest piękna!!!!!!!!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Love You - to najpiękniejsze słowa, jakie usłyszałam od mojej córeczki: "lof ju" - tak właśnie brzmiały.
    Sukienka http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_wery.html - będzie dla nas czymś więcej niż tylko ubrankiem na święta. Będzie stylizacją, w której pokażemy całą naszą LOVE wszystkim, którzy są naszymi przyjaciółmi i razem z nami wybierają się na spacerki na naszym blogu.
    Marzymy, planujemy...cóż - czekamy i wierzymy, że się uda :-)
    Mama i Kalinka

    OdpowiedzUsuń
  19. http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_vivi.html
    Wszystkie sukienki są cudne, sukienka Marty urocza, niestety nie ma rozmiaru na moją córcię Polę, zatem urzekła nas sukienka Vivi, elegancja, klasyka, ponadczasowość i ta bajkowa szlachetność, która lśni promienistym blaskiem, wszystko to jest zawarte w tej uroczej sukience, każda dziewczynka poczuje się w niej małą księżniczka... i będzie w niej lśnić
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/spodnica_dominiki_x.html
    Zdecydowanie spódniczka Dominiki przepiękna, na Święta i na codzień :) do eleganckiej bluzki i do gładkiej prostej też uroczo będzie wyglądać :) Marysia jak ją zobaczyła powiedziała: " mamo na pewno się cudownie kręci przy tańczeniu" :) Myślę, że Marysia chciałaby chodzić w tej spódniczce bardzo często :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Magda Woszczak-Paprocka

    OdpowiedzUsuń
  21. A nam najbardziej podoba się sukienka Loli. Piękna, klasyczna i biała tak jak nasza choinka w tym roku. I ta cudna falbanka. Poza tym sukienka jest tak uniwersalna że dobierając odpowiednie dodatki można tworzyć różne stylizacje w zależności od okazji.

    Pozdrawiamy
    Małe Wilczki
    http://malewilczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Swoją delikatnością, ekskluzywnością nasze serce podbiła sukienka Vivi, aż zamarzyłam o czymś tak wyjątkowym, profesjonalnym dla mojej małej istotki, która w swojej szafie nie posiada nic tak pięknego jak ta sukienka :) Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  23. http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_loli.html Piękna jest i doskonała, urocza lecz nie przekombinowana! Elegancka acz skromna, idealna dla mego zajączka! Byłaby gwiazdą wieczerzy wigilijnej, o takiej marzymy we dwie, ja walczę a rodzina kibicuje !!!

    Kamila
    https://www.facebook.com/kpawlowiczlewandowska

    OdpowiedzUsuń
  24. roz i niebieski :), wy wiecie o co biega :*

    OdpowiedzUsuń
  25. roz i niebieski :), wy wiecie o co biega :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybór sukienki to dla każdej dziewczynki bardzo ważna sprawa, moja córeczka Majka o sukience na Święta mówi od 2 miesięcy, bo wie że wtedy trzeba się pięknie ubrać :) Także wybór nie był prosty bo sukienek pięknych u LofJu nie brakuje :)
    Ja stawiam na elegancję i wygodę w takim pięknym Bożonarodzeniowym czasie. Moja córeczka uwielbia wręcz sukienki, szczególnie takie piękne, okazjonalne, takie w których każda dziewczynka czuje się wyjątkowo. Nasze serce skradła sukienka Wery, nasze bo wybrałyśmy ją razem. Majka mimo że ma dopiero 5 lat to już wie co chciałaby ubrać na Wigilijny wieczór. Powiedziała mi tak:
    -Mamusiu sukienka na Święta musi być najpiękniejsza na świecie, najważniejsze żeby się ładnie kręciła, była taka elegancka, żeby miała śliczne wzorki i najlepiej coś świecącego bo ja lubię :)
    Wymagania w 100% spełniła sukienka Wery :) Majka stwierdziła że będzie w niej wyglądać jak księżniczka i będzie kręcić się w niej cały wieczór :)
    Mnie też się ona bardzo podoba, moją uwagę zwrócił przepiękny bardzo elegancki wzór na spódnicy oraz cudny ozdobny pasek który dodaje uroku, elegancji i wdzięku:) Góra pięknie komponuje się z dołem, bardzo lubię dłuższe rękawki w sukienkach dziecięcych, nie potrzeba wtedy zakładać dodatkowego sweterka jest to więc wygodne. Do tej pory nigdy nie miałam dla Majki tak pieknej sukienki więc ogromna przyjemnością byłoby dla nas gdyby Majka miała okazję ubrać ją w te Święta, przydałaby się zapewne też na inne uroczystości i okazje, ba nawet bez okazji można ubrać się w przepiękną sukienkę, biegać po łące lesie, iść na spacer z mamusią, czy na lody !! Do takiej sukienki idealnie pasować będzie uśmiech i radość Majki :)

    pozdrawiam serdecznie :)
    Alicja Lange
    FB:http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_wery.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałyśmy się!!! Czyż nie jest to smutne; zakochać się w sukienkach! Wszak MIŁOŚĆ ta nigdy nie zostanie odwzajemniona. A jednak nas dopadło! Sukienka Loli i sukienka Vivi... Obydwie takie śliczne, takie eleganckie, a tym samym takie delikatne i urocze... I jak tu się nie zakochać... Cudnie by było mieć choć jedną z nich i cieszyć się ich widokiem i ich obecnością w szafie Sofie, która, gdy tylko je zobaczyła, szepnęła Woooooow. Już sobie wyobrażam moją Panienkę, gdy biega w niej koło choinki i kręci piruety ciesząc się, że sukienka kręci się razem z nią... Czyż to nie piękny widok i piękne marzenie...? Chciałabym, aby to marzenie stało się rzeczywistością i Sukienka Vivi trafiła do nas.
    Pozdrawiamy
    Patrycja i Sofie

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mojej coreczki wybrałabym sukienke Judyty- po pierwsze dlatego, ze odcienie fioletu to ukochane kolory mojej 4-letniej córeczki
    Po drugie dlatego, że sukieneczka jest po prostu wyjątkowa i najsliczniejsza - zupełnie jak moja córeczka (tak, wiem, każda mama uważa że jej dziecko jest wyjatkowe- ale oczywiscie wiekszosc sie myli ;) )
    Po trzecie Sonia jest starsza siostrą dwuletnich blizniaków, ktore zawsze i wszedzie są gwiazdami w centrum zainteresowania. Biedulka skreca sie z zazdrosci, bo naprawde 90% uwagi ogółu idzie na chłopców a jej kobieca duma cierpi. W takiej sukieneczce na pewno wybiłaby sie na pierwszy plan na rodzinnej Wigilii

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mojej coreczki wybrałabym sukienke Judyty- po pierwsze dlatego, ze odcienie fioletu to ukochane kolory mojej 4-letniej córeczki
    Po drugie dlatego, że sukieneczka jest po prostu wyjątkowa i najsliczniejsza - zupełnie jak moja córeczka (tak, wiem, każda mama uważa że jej dziecko jest wyjatkowe- ale oczywiscie wiekszosc sie myli ;) )
    Po trzecie Sonia jest starsza siostrą dwuletnich blizniaków, ktore zawsze i wszedzie są gwiazdami w centrum zainteresowania. Biedulka skreca sie z zazdrosci, bo naprawde 90% uwagi ogółu idzie na chłopców a jej kobieca duma cierpi. W takiej sukieneczce na pewno wybiłaby sie na pierwszy plan

    OdpowiedzUsuń
  30. http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_judyty.html Sukienka stworzona z myślą o mojej małej Damie. Stonowane kolory, piękny krój-trudno się w niej nie zakochać.. Taka -"mała grzeczna" jak moja córeczka,razem będą komponować się idealnie :) Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  31. http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_judyty.html Sukienka stworzona z myślą o mojej małej Damie. Stonowane kolory, piękny krój-trudno się w niej nie zakochać.. Taka -"mała grzeczna" jak moja córeczka,razem będą komponować się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_gosi.html
    Sukienka- Motyl. W takiej sukieneczce dziewczynka rozkwitnie. Rozpromieni się jak słoneczko. Na widok biegnącej radosnej dziewczynki, skaczącej z żywiołowością w tej cudnej sukience, uśmiechnie się każdy. Kalinka (4 l) uśmiechem rozweseli każde nudne uroczyste przyjęcie. Przecież w Bożym Narodzeniu chodzi o radość.

    OdpowiedzUsuń
  33. aha, podpis na blogach mam jerzy_nka, ale FB polubiłam jako Sylwia Wicher, przepraszam za zamieszanie

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie ma wyboru - wybór jest tylko jeden i jest oczyswistą oczywistością - sukienka Helenki!!!!! Dlaczego? Ponieważ każda kobieta, niezależnie od wieku, wzrostu, długości włosów, koloru oczu najpiękniej i najbardziej dostojnie wygląda w czerwieni. A w ten jeden magiczny wieczór wigilijny każda z nas zamienia się w wyjątkową księżniczkę! (oczywiście cała kolekcja jest urzekająca, ale przy wigilijanym stole widziałabym moją Wielkooką Natalkę właśnie w "Helence"). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie będę się rozpisywac, bo to nie o to chodzi- wybór wystarczy spojrzec i wszystko jasne-http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_vivi.html- za haft, troszkę taki a'la angielski i piękny stalowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  36. Z całej kolekcji najbardziej podoba mi się spódnica Dominiki http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/spodnica_dominiki_x.html, dokładnie ta z Waszej dzisiejszej sesji, a która śni mi sie po nocach, od kiedy zaprezentowałas ja na FB... ma w sobie wszystko, co najwazniejsze - doskonały krój i skład, niesamowity wdzięk i urok, i te kwiaty- jak z najpiękniejszych dzieł impresjonistów... a skoro konkurs dotyczy sukienek, to swoją mała stroinisię widziłabym w czymś prostym, ale eleganckim, delikatnym ale z lekkim pazurkiem, wygodnym ( bo przeciez pomoc św. Mikołaja musi miec wygodny strój do rozdawania prezentów spod choinki;-), ale pozostającym w pamięci, w dodatku w kolorze który z jednej strony jest bardzo neutralny, z drugiej - ma wielki potencjał, słowem - sukienka Vivi http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_vivi.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Z całej kolekcji najbardziej podoba mi się spódnica Dominiki http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/spodnica_dominiki_x.html, dokładnie ta z Waszej dzisiejszej sesji, a która śni mi sie po nocach, od kiedy zaprezentowałas ja na FB... ma w sobie wszystko, co najwazniejsze - doskonały krój i skład, niesamowity wdzięk i urok, i te kwiaty- jak z najpiękniejszych dzieł impresjonistów... a skoro konkurs dotyczy sukienek, to swoją mała stroinisię widziłabym w czymś prostym, ale eleganckim, delikatnym ale z lekkim pazurkiem, wygodnym ( bo przeciez pomoc św. Mikołaja musi miec wygodny strój do rozdawania prezentów spod choinki;-), ale pozostającym w pamięci, w dodatku w kolorze który z jednej strony jest bardzo neutralny, z drugiej - ma wielki potencjał, słowem - sukienka Vivi http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_vivi.html

    OdpowiedzUsuń
  38. http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_wery.html- bo dla mnie nr jeden!!! Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne spódniczni, piekne zdjęcia, piękna mama i piękna córka :)
    ja może nie na temat i pewnie się powtórzę, ale mogę wiedzieć jakim aparatem robicie tak wspaniałe fotki ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia i stylizacja cud ... miód ... malina :) Co do kolekcji sukienek Lofju to gdym miała wybrać byłaby to sukienka Marty. Dla mojej 6 letniej córki idealna ... Amelka jest zauroczona tak sama jak jej mama ;) Na święta jak znalazł. Jest niby prosta ale ma w sobie coś takiego ... piękna ... koronkowa. Zakochałam się ;)

    Jolanta L.


    http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_marty.html

    OdpowiedzUsuń
  41. http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_helenki.html .Sukienka Helenki to strzał w dziesiątkę dla małej elegantki którą jest Zosia. Mimo niecałych 3 latek często sama już wybiera outfity dla siebie i zazwyczaj trafnie łaczy daną sukienkę z butkami. Taką kreację chciałabym pokazać na blogu..a moja córka z całą pewnością czułaby się jak księżniczką mając zaszczyt prezentować takie cudo. Zosinkowy_Blog/Marta Szajbe

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne stylizacje a najladniejsza sukienka vivi:-) boska mala ksiezniczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie sukienki są piękne, ale moja niebieskooka córeczka Maja i ja, uważamy, że najpiękniejszy model to: http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_marysi.html czyli sukienka Marysi... piękna kolorystyka, niepowtarzalny wyszywany wzór na dole dodają małej damie czaru i sprawiają, że wygląda olśniewająco. Sukienka cudowna na rodzinne świąteczne spotkanie, ale i karnawałowe szaleństwo :)
    A do niej piękny płaszczyk i zestaw nie z tej ziemi !!!!!! :)
    Czyż można wybrać coś piękniejszego dla kochanej córeczki...

    Monia i Maja

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka Vivi-Dlaczego? To kwintesencja elegancji w luksusowym wydaniu. Jest cudowna. Idealna na ważne uroczystości, każda mała piękność na pewno będzie się w niej czuła wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  45. ta sukienka chodzi mi po głowie już jakiś czas... lekka, zwiewna i moim zdaniem najładniejsza...a jeszcze to Imię:) Fajnie... Poproszę Vivi na Święta:) http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_vivi.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienka Helenki dla małej Kasieńki :) Piękna czerwona sukienka z szerokim pasem z motywem kwiatowym, widocznym również na podszewce i kołnierzyku "bebe" znakomicie podkreśli urodę mojej córeczki. Jak każda mama, chcę by moje dziecko zachwycało rodzinę przy wigilijnym stole. Aby "ochów" i "achów" nie było końca. Czerwień "kolor kolorów" w niektórych krajach jest symbolem "piękna" i pragnę by moja córka czuła się w ten wyjątkowy dzień PIĘKNA, zarówno w ciele jak i na duchu. Natomiast w Chinach czerwień jest kolorem szczęścia, powodzenia i miłości i dzieląc się z Nią opłatkiem, będę jej tego życzyła.

    OdpowiedzUsuń
  47. Sukienka Helenki dla małej Kasieńki :) Piękna czerwona sukienka z szerokim pasem z motywem kwiatowym, widocznym również na podszewce i kołnierzyku "bebe" znakomicie podkreśli urodę mojej córeczki. Jak każda mama, chcę by moje dziecko zachwycało rodzinę przy wigilijnym stole. Aby "ochów" i "achów" nie było końca. Czerwień "kolor kolorów" w niektórych krajach jest symbolem "piękna" i pragnę by moja córka czuła się w ten wyjątkowy dzień PIĘKNA, zarówno w ciele jak i na duchu. Natomiast w Chinach czerwień jest kolorem szczęścia, powodzenia i miłości i dzieląc się z Nią opłatkiem, będę jej tego życzyła.

    OdpowiedzUsuń
  48. Sukienka Helenki idealnie pasuje do mojej Kasieńki. Jak każda mama chcę by moja córka zachwycała przy wigilijnym stole, by "achów" i "ochów" nie było końca. Piękna czerwień opleciona szerokim pasem z motywem kwiatowym, zaakcentowanym również na podszewce i kołnierzyku "bebe" są kwintesencją "zachwytu". Czerwień jako "kolor kolorów" w niektórych językach świata jest synonimem PIĘKNA i tak właśnie chcę by czuła się moja córeczka w ten wyjątkowy wieczór. Piękna ciałem i duchem. Czerwień w Chinach jest symbolem szczęścia, powodzenia i miłości....tego będę życzyła mojej córce dzieląc się z nią opłatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  49. http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_marysi.html Wybrałam sukienkę Marysi, a doroślej brzmi Marii dla Julii, która jest córką mojej koleżanki. Kolor sukienki, podkreśliłby kolor oczu Julii, a talia z kokardą figurę małej kobietki. Urocza sukienka dla uroczej Julii, będzie zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkie sukienki są śliczne! Jednak dla mojej starszej córki i dla mnie najpiękniejsza jest sukienka Marty!!!. Jest prześliczna, obie stwierdziłysmy, że wygląda jak sukienka Alicji z krainy czarów, a to bezsprzecznie najukochańszy film Amelki. W wigilię miło by było zaprezentować się rodzinie w tak bajkowym stroju :) . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. A tak poza konkursem to Wasze spódniczki są naprawdę urocze i z zazdrością patrząc na spódniczkę mamy pytam, czy można w dorosłym rozmiarze taką ? :)

    OdpowiedzUsuń
  52. http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_helenki.html
    Wszystkie są piękne, ale sukienka Helenki zajmuje u mnie pierwsze miejsce :) Kiedy tylko ją zobaczyłam to od razu pomyślałam, że byłaby idealna dla mojej małej lobuziary. Może w końcu przekonałaby się do sukienek mając takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  53. Dla mojej córeczki wybrałabym sukienkę Vivi. Piękny prosty krój i cudowne zdobienia. Idealna dla półtorarocznej dziewczynki, swoją drogą, wysokiej jak dwulatka! A tak poza tym, świetnie wpasowałaby się w nasze grudniowe plany- 95. urodziny praprababci Michalinki. W sam raz na ich pierwsze spotkanie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiscie,że sukienka Julii!!!Jeszcze nigdy nie widziałąm czegos tak pięknego!A niejedna sukienka gosciła w naszej szafie Moja córeczka (która jest dokładnie w wieku Twoich bliźniąt;) uwielbia sukienki i taki prezent wywołałby tyle samo radości co klocki,lalki i inne zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna sukienka Loli dla mojej kochanej Oli! Delikatna i subtelna jak jej mała twarz. Taka prosta i klasyczna a tak inna - jak ona. Taka zwyczajna a taka wyjatkowa. Ta jedyna!

    Pozdrawia mama Kasia i Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  56. Sukienka Vivi - dlaczego? Bo jest:

    L - ekka, ale ma w sobie niewymuszone Piękno
    O - drobinę zawadiacka i nie-przesłodzona
    F - ascynuje urodą czarnych zdobień
    J - edyna łącząca w sobie elegancję i wygodę
    U - rzekająca fasonem

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się podpisać:) - Bernadetta Galas, mama 5-letniej Natalii i 2-letniego Huberta.

      Usuń
  57. Nasza Julka to niesamowita strojnisia. Uwielbia sukienki, wymyślne fryzury i oryginalne dodatki. Lubi wyróżniać się w tłumie i choć ma dopiero 7 lat, ma już swój styl ubierania. Chętnie ją wspieram w poszukiwaniach pięknych ubrań i właśnie jedno takie znalazłam. Wiem, że Julia zakocha się w tej sukience tak jak ja. Piękna, niepowtarzalna, jedyna w swoim rodzaju, taka właśnie jakiej szukamy. Pomóżcie mi proszę uszczęśliwić moją Calineczkę
    http://lofju.com/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_wery.html

    OdpowiedzUsuń
  58. A mi najbardziej podoba się komin i rękawiczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Sukienka Vivi - cud! piękości! i malinki! Zachwyca! Za serca łapie, wzrok przyciąga niczym magnes -ta sukienka wręcz emanuje RADOŚCIĄ, PIĘKNOŚCIĄ, KLASĄ, SZYKIEM I PIĘKNYM STYLEM! Podziwiam! Wciąż napatrzeć się na tą sukieneczkę nie mogę... od zawsze marzyłam by być Księżniczką, Królową pełną wdzięku i uroku. Jako mała dziewczynka mierzyłam Mamine stroje paradując przed lustrem niczym wielka dama...niestety nie było mi dane mieć tak uroczej sukienki. Mój synek też sukni nie nosi... a mi nie przystoi już paradowanie przed lustrem (chociażbardzo to lubie). Ale...siostrzenica, maleńka dziewczynka zachwycająca się modą i tym co piękne- byłaby niezmiernie uradowana, gdyby taką cudną suknią została obdarowana. Olivia chociaż lat ma 5 uwielbia stylowe stroje. Przebiera się kilkanaście razy dziennie, bo odpowiedni strój musi być do: przedszkola, na zakupy, do obiadu, zabawy, na spacer, na wizytę u koleżank. Wg Oli nawet do zwykłej kolacji należy przywdziać stosowny ubiór.Olivia jest dla mnie małą Księżniczką, w której odnajduję siebie i dlatego właśnie chciałabym sparwić jej przeogromną radość sukienką od LofJu. Pewnie Mała - za taki prezent by mnie mocno ucałowała :):) i do końca życia o tym WYDARZENIU pamiętała.

    Kamilla M

    OdpowiedzUsuń
  60. Sukienka Vivi - cud! piękości! i malinki! Zachwyca! Za serca łapie, wzrok przyciąga niczym magnes -ta sukienka wręcz emanuje RADOŚCIĄ, PIĘKNOŚCIĄ, KLASĄ, SZYKIEM I PIĘKNYM STYLEM! Podziwiam! Wciąż napatrzeć się na tą sukieneczkę nie mogę... od zawsze marzyłam by być Księżniczką, Królową pełną wdzięku i uroku. Jako mała dziewczynka mierzyłam Mamine stroje paradując przed lustrem niczym wielka dama...niestety nie było mi dane mieć tak uroczej sukienki. Mój synek też sukni nie nosi... a mi nie przystoi już paradowanie przed lustrem (chociażbardzo to lubie). Ale...siostrzenica, maleńka dziewczynka zachwycająca się modą i tym co piękne- byłaby niezmiernie uradowana, gdyby taką cudną suknią została obdarowana. Olivia chociaż lat ma 5 uwielbia stylowe stroje. Przebiera się kilkanaście razy dziennie, bo odpowiedni strój musi być do: przedszkola, na zakupy, do obiadu, zabawy, na spacer, na wizytę u koleżank. Wg Oli nawet do zwykłej kolacji należy przywdziać stosowny ubiór.Olivia jest dla mnie małą Księżniczką, w której odnajduję siebie i dlatego właśnie chciałabym sparwić jej przeogromną radość sukienką od LofJu. Pewnie Mała - za taki prezent by mnie mocno ucałowała :):) i do końca życia o tym WYDARZENIU pamiętała.

    Kamilla Margas

    OdpowiedzUsuń
  61. Sukienka Helenki nam się bardzo spodobała
    Uszyta z najpiękniejszych materiałow jest cała!
    Kiedy za oknem biały śnieżek pada
    I Mikołaj po cichutku do komina sie skrada
    Ej chodź córeczko zatańczmy sobie razem
    Napewno dostaniesz sukieneczkę w darze
    Kiedy lampki na choince zaświecą wesoło
    A sukienka Helenki zawiruje wokoło

    Hojny Mikołaj może Ciebie nią obdarzy
    Ej moja malutka będzie Ci w niej do twarzy!
    Lofju każde małe serduszko oczaruje
    Eleganckie i subtelne sukienki projektuje!
    Napewno jedna będzie dla Ciebie
    Kochana córeczko poczujesz się jak niebie
    I dlatego bardzo Mikołaja prosimy...

    O SUKIENECZKĘ LOFJU O KTÓREJ MARZYMY!
    Joanna Rutges

    OdpowiedzUsuń
  62. Sukienka Wery to by było moje marzenie,
    w niej swoją córkę zobaczyć to jego spełnienie.
    Z dworem królewskim ona mi się kojarzy,
    Albo z bohaterką bajkopisarzy.
    Elegancja i modny szyk,
    biją po oczach w mig.
    Elastyczna dzianina pięknie się dopasowuje
    a żakardowa spódnica kołem kieruje.
    Kiedy moją córkę bym w niej widziała,
    ze szczęścia bym płakała.
    Stale bym patrzała i
    siebie szczypała.
    Dokładnie bym sprawdzała,
    czy to moja córka królewną się stała.
    Wiem, że w niej przepięknie by wyglądała,
    a LofJu z całego serca bym dziękowała,
    że Paulinka pierwszy raz coś tak wspaniałego by dostała!

    Ewelina Woźniak fb

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękne te kreacje!! Gratuluję wyczucia oraz umięjętności łączenia stylu i kolorów.
    Dla mnie cudem jest ta sukienka http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_helenki.html
    Może dlatego, że święta kojarzą mi się z kolorem czerwonym... może dlatego, że sukienka piękne oddaje atuty małej dziewczynki... a może dlatego, że ja jako mało dziewczyna uwielbiałam jak sukienki się mocno kręciły :))

    Izabela Łomotowska (gioiosa@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  64. Mój wybór to SUKIENKA MARTY- śliczna zmysłowa... zawsze oryginalna koronka. I jak dla mnie sentymentalna przypomina mi moja babcie i święta jakieś 25 lat temu :) Moja babcia zawsze szyła mi na święta prześliczne sukienki.... a że bardzo lubowała się w koronkach to zawsze były one elementem mojej sukienki... niestety żadna z sukienek nie przetrwała :( gdyż jak już urosłam musiałam je przekazać mojej młodszej kuzynce... próbowałam je odzyskać po kilku latach - by teraz moja córką je nosiła i by była to moja pamiątka po wspaniałej babci:) - jednak okazało się że zostały przekazane dalej i nikt nie wie gdzie są. Teraz z perspektywy lat żałuję że nie umie szyć .... Ale sukienka Marty jest prześliczna - perełka:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Mój wybór to SUKIENKA MARTY- śliczna zmysłowa... zawsze oryginalna koronka. I jak dla mnie sentymentalna przypomina mi moja babcie i święta jakieś 25 lat temu :) Moja babcia zawsze szyła mi na święta prześliczne sukienki.... a że bardzo lubowała się w koronkach to zawsze były one elementem mojej sukienki... niestety żadna z sukienek nie przetrwała :( gdyż jak już urosłam musiałam je przekazać mojej młodszej kuzynce... próbowałam je odzyskać po kilku latach - by teraz moja córką je nosiła i by była to moja pamiątka po wspaniałej babci:) - jednak okazało się że zostały przekazane dalej i nikt nie wie gdzie są. Teraz z perspektywy lat żałuję że nie umie szyć .... Ale sukienka Marty jest prześliczna - perełka:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Sukienka Wery mnie zauroczyła czarna posta góra ,mozna dodać naszyjnik ,który podkreśli jej piękno .Dół z kolei rozszerzany ,modny i na czasie.Na wiele okazji jest stworzona ,kokardka z tyłu po prostu boska i tak dziewczęca .Z wszystkich sukienek to ta według mnie i mojej córci Izabelki jest najpiękniejsza-subtelna ,delikatna i każda dziewczynka poczuła by się w niej bajecznie ....;)
    ANETA PALUCH FB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej zauroczyła mnie sukienka Wery, ze wzgędu na swoją elegancję, uniwersalność i nutkę paryskiego szyku. Co prawda swoich dzieci jeszcze nie mam, ale z ogromną przyjemnosćią podarowałabym ją swojej 4letniej chrześnicy, która niestety nie posiada w swojej garderobie tak pięknej sukienki, a ze względu na to, że ostatnio ma bzika na punkcie księżniczek, ta sukienka zdecydownie przypadłaby jej do gustu :) do tego srebrne balerinki i dama na święta jak malowana :)

      Usuń
  67. Zdecydowanie Spódnica Dominiki, piękna niepowtarzalna wełniana! Jedyna w swoim rodzaju, idealna na święta . ;) Kocham sukienki i zaszczepię te miłość w mojej córeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Mój typ to sukienka Helenki: http://lofju.com/sukienki/product/sukienka_helenki.html Dlaczego jest najpiękniejsza? Ponieważ przypomina mi moją ukochaną sukienkę z dzieciństwa, którą mama zakładała mi tylko na specjalne okazje! Tamta też była czerwona i też miała okrągły kołnierzyk. Uwielbiałam kręcić się w niej i tańczyć, bo rozkloszowany dół pięknie wtedy wirował wokół mnie. Czasami, kiedy mama nie widziała, wkładałam do tej sukienki jej szpilki i paradowałam przed lustrem, udając prawdziwą damę. W mojej pamięci i sercu czerwień zapisała się jako synonim dziewczęcej elegancji, dlatego też sukienka Helenki rozbudziła moje najwspanialsze wspomnienia! Chciałabym zobaczyć w niej moją córkę Julię! A Boże Narodzenie byłoby idealną okazją, by ją założyć!

    pozdrawiam
    Aleksandra Greszczeszyn

    OdpowiedzUsuń
  69. http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_wery.html - i jest :-) to sukienka wyjątkowa , niepowtarzalna , dla mojej elegantki .

    OdpowiedzUsuń
  70. http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_wery.html i jest wyjątkowa , niepowtarzalna dla mojej elegantki .

    OdpowiedzUsuń
  71. Zdecydowanie pokochałam sukienkę HELENKI.Przepiękny czerwony kolor z nuta prawdziwej elegancji-to jest to co małe i duże kobietki wybierają intuicyjnie!Moja chrześniaczka uwielbia wirujące sukienki,dlatego wybór własnie ten!!!!
    Wisienka na torcie jest dla nas przepiękny,designerski pasek z satyny nawiązujący do magicznego czasu Świąt Bożego Narodzenia czyli tak zawsze wyczekanej Gwiazdki.Słowem sukienka zasługująca na 5 Gwiazdek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Zdecydowanie pokochałam sukienkę HELENKI.Przepiękny czerwony kolor z nuta prawdziwej elegancji-to jest to co małe i duże kobietki wybierają intuicyjnie!Moja chrześniaczka uwielbia wirujące sukienki,dlatego wybór własnie ten!!!!
    Wisienka na torcie jest dla nas przepiękny,designerski pasek z satyny nawiązujący do magicznego czasu Świąt Bożego Narodzenia czyli tak zawsze wyczekanej Gwiazdki.Słowem sukienka zasługująca na 5 Gwiazdek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Zdecydowanie pokochałam sukienkę HELENKI.Przepiękny czerwony kolor z nuta prawdziwej elegancji-to jest to co małe i duże kobietki wybierają intuicyjnie!Moja chrześniaczka uwielbia wirujące sukienki,dlatego wybór własnie ten!!!!
    Wisienka na torcie jest dla nas przepiękny,designerski pasek z satyny nawiązujący do magicznego czasu Świąt Bożego Narodzenia czyli tak zawsze wyczekanej Gwiazdki.Słowem sukienka zasługująca na 5 Gwiazdek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. Zdecydowanie pokochałam sukienkę HELENKI.Przepiękny czerwony kolor z nuta prawdziwej elegancji-to jest to co małe i duże kobietki wybierają intuicyjnie!Moja chrześniaczka uwielbia wirujące sukienki,dlatego wybór własnie ten!!!!
    Wisienka na torcie jest dla nas przepiękny,designerski pasek z satyny nawiązujący do magicznego czasu Świąt Bożego Narodzenia czyli tak zawsze wyczekanej Gwiazdki.Słowem sukienka zasługująca na 5 Gwiazdek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Zdecydowanie pokochałam sukienkę HELENKI.Przepiękny czerwony kolor z nuta prawdziwej elegancji-to jest to co małe i duże kobietki wybierają intuicyjnie!Moja chrześniaczka uwielbia wirujące sukienki,dlatego wybór własnie ten!!!!
    Wisienka na torcie jest dla nas przepiękny,designerski pasek z satyny nawiązujący do magicznego czasu Świąt Bożego Narodzenia czyli tak zawsze wyczekanej Gwiazdki.Słowem sukienka zasługująca na 5 Gwiazdek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Marta....przypomina mi sukienkę którą odziedziczyłam po mojej mamie a która miała ten sam piękny granatowy kolor i koronki. Po mnie ta sukienkę nosiła moja starsza córka....wydawałoby się, że materiał dawno powinien się rozpaść, ale delikatna wełenka i piękne bawełniane koronki wytrzymały próbę czasu oraz moje i mojej córki szaleństwa, wymagając tylko niewielkich napraw. Gdy mojemu bratu urodziła się córka, wszystkie rzeczy przekazałam jemu, wraz z małym kartonikiem z największymi skarbami opisanym : DO ZWROTU. W środku była też ta sukienka. Niestety moja bratowa tak po prostu oddała wszystkie rzeczy gdzieś dalej :( Może gdybym wtedy myślała o kolejnym dziecku, nikomu nie oddałabym swoich skarbów, ale myśl o kolejnym dziecku pojawiła się dużo później. I teraz ogromnie mi szkoda, że moja mała córeczka nigdy nie założy sukienki po babci i mamie....Jej namiastką jest http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_marty.html ...moze patrząc na nią moja mama i ja znów poczułybyśmy się jak małe dziewczynki :)
    wratiska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_gosi.html
    Sukienka Gosi zdaje się być pieszczotą utkaną z kwiatów, którą otuliłaby mnie wnusia stając na paluszkach by otulić mnie swoimi kochanymi jeszcze malutkimi ramionkami.

    OdpowiedzUsuń
  78. http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_wery.html

    Z córcią sukienki wybierałam
    chcialaby wszystkie ... ja zbankrutowałam
    W końcu do porozumienia doszliśmy,
    i tą najpiękniejszą wybraliśmy,
    Jest idealna pod kazdym względem,
    dziewczęca i strojna jest normalnie obłedem
    A do tego pięknie kręci się,
    takie najlbardziej podobają się
    Szczęście ogromne corcia by miala
    przy wigilijnym stole by nam błyszczala.
    Wystroiłaby się i tańcowała,
    jak Violetta z Disney by wygladała.
    Jak Cie przekonac Vivi&Oli
    byś radość mogla córci wyzwolić.
    Jak gwiazda betlejemska będzie nam świecila,
    zdrowych i wesołych Świąt twojej rodzinie życzyła.
    A gdy do stołu będziesz siadała,
    to bedziesz się po cichu tak zastanawiala.
    Czy to Gwiazda betlejemnskasie pojawila
    czy moja córcia sukienusię od LofJu załozyła

    OdpowiedzUsuń
  79. Lof Ju cudnymi sukniami czaruje
    Aż buzia każdej małej damy się raduje..
    Sukienka Vivi pierwsza wpadła nam w oczy
    Myślę, że swoim czarem każdego zauroczy..
    Oczami wyobraźni widzę moją księżniczkę małą
    Przy stole wigilijnym w tę suknię ubraną..
    Jej srebrny kolor odbija się w blasku świec
    Cóż więcej można by chcieć..
    Jej dopełnieniem są koronki w czarnym kolorze
    Całość pięknie prezentuje się o każdej porze..
    Takie cudo każda mała dama by chciała
    A już na pewno córcia moja mała:)

    http://lofju.pl/sukienki/product/sukienka_vivi.html

    Krzysztof S.

    OdpowiedzUsuń
  80. Naj, naj, naj piękniejsza jest sukienka Marysi
    http://lofju.pl/kolekcja-dla-dziewczynek/product/sukienka_marysi.html.
    Bardzo chciałabym taką dla mojej Lenki, okazję mamy zacną bo chrzestny się żeni i Lenka będzie niosła obrączki, a w tej sukience wyglądałaby przepięknie, kolor idealnie pasuje do jej ciemnej karnacji.
    Oj gdybym tak umiała szyć sama bym taką zrobiła, ale pozostaje nam odkładać do świnki skarbonki i może kiedyś uzbieramy na oryginalną od lofju. No chyba że nie marzę głośno że taką udałoby się nam wygrać.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-