powrót do strony głównej / back to main page

Warsaw Fashion Street / backstage and catwalk movies


  • 3


Dzięki uprzejmości moich przyjaciół filmowców LilyLife.pl )  mam dla was film z backstagu i pokazu Vivi&Oli na Warsaw Fashion Street. Za kulisami trochę nerwowo i gorąco, ale z tego co wiem z opowieści mam dzieciaki świetnie wspominają ten dzień. Mimo zmęczenia wszyscy świetnie się spisali. Jeszcze raz gratuluje dzieciakom i dziękuje rodzicom oraz mojej ekipie pomocnych mam i projektantek :* 



..





Cały weekend byliśmy gośćmi hotelu Novotel Warszawa Centrum. Zależało mi na niedalekiej odległości od imprezy, która była na Nowym Świecie oraz smacznym jedzeniu, bo przed ciężkim dniem dobre śniadanie to podstawa. Nie zawiodłam się. Zarówno hotel jak i jego obsługa sprostały moim oczekiwaniom. Od recepcji po room service aż do restauracji. Przez poprzednich parę dni we Florencji zmieniałam hotele 3 krotnie. Malutkie klimatyczne, antyczne hoteliki od takich 4 do 5 gwiazdkowych i w każdym z nich oczekiwanie na żelazko trwało ok 30 min. (!) Wyobrazcie sobie moje zdziwienie kiedy w Novotelu który ma ponad 30 pięter zjawiło się ono w 3 minuty. Niby nic, ale ja bardzo doceniam i zwracam uwagę na takie drobne rzeczy, tym bardziej kiedy jestem gdzieś służbowo i mam mocno ograniczony czas. Mimo ze Novotel centrum to ogromny obiekt to atmosfera jest iście rodzinna. Uśmiechnięci kelnerzy, uroczy Pan kucharz z którym przy smażeniu omleta gawędzi się o meczu, opowiada o swoim wnuku, który "kopie piłę" i namawia do tego samego Olka. Pyszne, świeże i zróżnicowane jedzenie przy śniadaniu, ale też wyśmienite kolacje. Dodatkowo miejsce do zabaw dla dzieci w lobby i cudowny widok na całą Warszawe Wszystko to sprawia że to idealny hotel na weekend w stolicy z dziećmi. Tym Bardziej że w ofercie FAMILY & NOVOTEL dzieci do 16 roku życia pobyt oraz śniadaniem jest bezpłatny ! ( no i ten widok !!! :)
Bez wątpienia przy następnej wizycie zatrzymamy się właśnie tutaj. Dziękujemy !!!




3 komentarze:

  1. Fajnie usłyszeć takie pozytywne słowa o hotelu.. o ludziach - przecież to Oni tworzą ten właściwy klimat!!

    OdpowiedzUsuń
  2. W porównaniu z innymi pokazami Twój to prawdziwa sztuka ubierania. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik. Obejrzałam z wielka przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-