powrót do strony głównej / back to main page

Atumn with Grain De Chic


  • 11






Nowości jesiennych końca nie ma :)
Oprócz czapy,  która jest moją obsesja, w tym tygodniu mam dla Was same nowości rabaty i konkursy :)

Zaczynam oczywiście od głównego bohatera dzisiejszego wpisu, czyli Grain De Chic.
Znacie ja pewnie z pięknych delikatniuchny kwiatowych sukienek i prostych krojów.
Zdjęcia Vivienne w tych sukienkach biły rekordy popularności na świecie i ciągle gdzieś się pojawiają ( wpisy TUTAJ i TUTAJ )
Sama kolekcje przedstawię Wam w kolejnym wpisie ze zdjęciami z sesji w której Vivi i Oli uczestniczyli a relacje z tego zdarzenia będzie można zobaczyć w Dzień Dobry TVN w następny poniedziałek ( 21.10 )


UWAGA !!! 

Tylko do piątku na hasło vivi&oli rabat  5% w sklepie internetowym na ubranka Grain De Chic, które dziś widzicie w stylizacji V&O :)








































UWAGA !!! 

Tylko do piątku na hasło vivi&oli rabat  5% w sklepie internetowym na ubranka Grain De Chic, które dziś widzicie w stylizacji V&O :)

Vivienne : 
Kurteczka dwustronna - TUTAJ
Bluzeczka - TUTAJ
Spódniczka - TUTAJ
BUCIKI ( nowa miłość !!! ) - Chupeta Paris TUTAJ
Beret, rajtki, torebka - Zara
Kołnierzyk - Vivi&Oli
( Fajnie zrobić samemu. można kupić też gotowy i doszyć wstążeczkę w dowolnym kolorze )  


Olivier : 
Koszula - TUTAJ
Spodnie - TUTAJ
Kurtka - Zara
Buty - Timberland
Czapa - tesco

11 komentarzy:

  1. Świetne jesienne styloweczki.Podoba się, zdjęcia z żółtymi liśćmi w tle uwielbiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki Vivi są przecudne. zakochałam się :)

    zapraszamy do nas:
    stylowebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę taka spódniczkę dla mnie, dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ceny powalające. nawet z rabatem

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie najpiękniejsza jesienna sesja! Wspaniali są. Gratulacje dla Mamy za świetnie uchwycone momenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko doskonałe w każdym szczególe i ten idealny dobór kolorów!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. a już miałam nadzieję,że na całą kolekcję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A skad pochodzi ten kwiatek doczepiony do beretu? Piekne zdjecia o stylizacjach nie wspomne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, I am equally impressed every time!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne ubranka, cudne zestawienia, przepiękne zdjęcia, świetne pomysły i przeurocze dzieci! Gratuluję! Wszystko, co oglądam na tym blogu jest idealnie w moim stylu i w moim guście! Oglądam to wszystko z prawdziwą przyjemnością i podziwem.

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-