powrót do strony głównej / back to main page

LOVE LOVE LOVE atumn :)


  • 24




JEST !!! :)
Cudowna, złota polska jesień. 
Może i zimno i wiatr straszny, ale jakie kolory dookoła cudowne i liście szeleszczące :)
To bezkonkurencyjnie moja ulubiona pora roku. Ze względu na panującą aurę ale i możliwości stylizacyjne :) 
Płaszczyki, sweterki, marynarki, czapli, szaliki, rajstopki. 
Różne faktury i grubości tkanin. Mieszanie grubych, zgrzebnych z tymi zwiewnymi i delikatnymi. Kroje, kształty, długości, kombinacje.
 no i jesienne kolory :) Trochę do znudzenia bordo, zielenie, granaty, musztardy, beże . . . 
Kocham jesień :)

Look Vivi z założenia miał być bez płaszczykowy. 
Nie chciałam zakrywać pięknej Zarowej sukienki, ale szybko zrobiło się zimno... sukienka skradła moje serce. ( kupiłam w 2 rozmiarach :P ) Pewnie ze względu na kolor ale tez na połączenie dzianiny z delikatną łączką. Będziemy nosić do różnokolorowych rajstop ale i spodni.
Ponczo/komin który ma na sobie jest fajnym uzupełnieniem wielu stylizacji. Do sukienek, sweterków, ale też jako ocieplacz do płaszczyków. W komplecie są też długie rękawice bez palców :)

































Vivienne :
Płaszczyk - Zara
Sukienka - ZARA
Buty, czapa - Zara
Ponczo/komin - Mayoral ( TOP KIDS Bełchatów ul. 9-go Maja)
Rajtlki - Calzedonia

Olivier : 
Kurtka, spodnie - Zara
Buty - 5.10.15
Szal - SH
Czapa - TESCO !!! <3

No i gościnnie - żelki robaczki :) 

24 komentarze:

  1. cukierkow nie bylo za to żelki się pojawiły ;))) a ja chce czape Oliwiera,a u Nas nie ma ;( swietna jest ! stylówka Olka meeega ;)) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze czekam z niecierpliwością na nowy post i cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze z niecierpliwością czekam na nowy post i cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!! Jaki rozmiar sukienki nosi Vivi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcę się powtarzać, ale uwielbiam <3 U nas jesień szara, smutna.. czekamy na te kolory.
    Lubię jesień z podobnych względów, ale potrzebuje słonecznej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się piękna panna zrobiła z Twojej Vivki Kasiu :) I włoski długie, fajnie się układają :) Ja w sumie nie ubrałabym pewnie płaszczyka, bez niego zdecydowanie lepiej. Zresztą ja uwielbiam wszelakiej maści poncza dziecięce :) Ale całość super. No i...fajna z nich parka! :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze niby tylko Lena jest piękna ;-)

      Usuń
    2. Dla mnie Lena najpiękniejsza:D , ale nie piszę tu o niej, a o Vivi, bo to jej gościem tutaj jestem :) I wypiękniała dziewczyna, wypiękniała! :)

      Usuń
    3. to raczej naturalne, że dla matki jej dziecko najładniejsze, a Vivi nie wypiękniała- od początku to była śliczna dziewczynka

      Usuń
    4. P.S. czasami warto się zastanowic nim sie cos napisze, bo można tak coś palnąc, a Lena no cóż jak Lena

      Usuń
    5. Nie widzę żebym tu coś palnęła. To chyba normalne,że ładniejsza jest dziewczynka ze Slicznymi włoskami itd niż łyse dzieciątko. Zresztą nie mam potrzeby tłumaczenia mojej opinii. Nigdy nie uważałam Vivci za "nieładne" dziecko. Więc proszę mi takich słów między wierszami w usta nie wkładać...
      "A Lena.. no cóż.. jak Lena"- zawsze piękna dla swojej mamy. ANONIMIE....
      Pozdrawiamy Kasiu

      Usuń
    6. Ja tez nie widze problemu :P Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. a ja polecam czapki joel, są na fb. robione ręcznie jakie tylko sie chce, słyszała może Pani o nich?????

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam styl Twojej córeczki taki ... paryski ! :) moge ją oglądać i oglądać :) Zapraszamy do nas http://lulcialula.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mi się podoba kurtka, którą ma Oli. Jak wybieraliśmy kurtkę z moim Mikołajem to postawiłam mu ją do przymiarki. Zakochałam się. A on wybrał zupełnie coś innego! ehhh ;)
    PS-jak nie kupię tej musztardowej czapy z pomponem to się rozchoruję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, .. ja ją uwielbiam :) bedzie chyba we wszystkich stylówkach :)

      Usuń
  10. warto czekac zdjecia cudowne, a ta pelerynka , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Adorable kids!!! Styling is the best!

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham kocham kocham -ewe amelie alie

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-