powrót do strony głównej / back to main page

Gucci AW 2016


  • 7



Odkąd w zeszłym roku funkcje dyrektora artystycznego nad  Gucci przejął Alessadro Michele , marka przezywa swój renesans. Niedługo musieliśmy czekać na pierwsza kolekcje  dziecięca co było strzałem w dziesiątkę. Miks printów, tkanin i kolorów genialnie wpisało się w dziecięcy świat mody a tegoroczna kolekcja to jedna z moich ulubionych na nadchodzący sezon jesień/zima. Klasyka w połączeniu z odważnymi zestawieniami kolorystycznymi to mój obraz dorastającego dzieciaka. Buntującego się, poszukującego bawiącego się moda.
Od romantycznych i delikatnych kwiatowych i ptasich wzorów dla dziewczynek po klasyczne tweedy i kraty przełamane mocnymi drukami np. buldoga francuskiego u chłopców. 
Wszystko w tej kolekcji zachwyca a nieprzewidywalne połączenia poszczególnych części  daje  genialny obraz tego co w modzie dziecięcej piszczy na ten sezonu.
Kolekcja genialnie sfotografowana przez Lee Clower w lekkim klimacie retro to fajne kontrastowe tło dla tych zwariowanych projektów. 
Kolekcja jak się domyślacie jest obłędnie droga dlatego inspirujcie się i nasyćcie oczy...ja czaje się na jedna sukienkę dla Vivi ... zgadniecie która to moja ulubiona ? :)








 

 










7 komentarzy:

  1. Przecież to żurawie. Tez jestem za opcją, że to ta sukienka 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam... ja tez te zurawie labedziami nazywalam :P
      ale tak...to ta :)

      Usuń
    2. Sprzedałam w życiu tyle japońskich obrazów z tym ptactwem, że nigdy nie pomylę 😉 Sukienka jest piękna 👌🏻😍

      Usuń
  2. Genialne ubranka ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-