powrót do strony głównej / back to main page

Beige & Black


  • 42






Prosty look najbardziej do mnie przemawia. 
Klasyczny, niewymuszony, prosty zawsze elegancki.
Nasza dzisiejsza propozycja nie jest aż tak bardzo wykwintna, raczej codzienna. Czerń w dodatkach nadały płaszczą trochę szyku. 
I choć koloru tu mało, to dla tych spragnionych barw już niedługo na blogu pojawi się bomba kolorystyczna :)


W odpowiedzi na Wasze liczne zapytania z przykrością muszę odpowiedzieć że ani sukienki, ani koszule nie są jeszcze dostępne. Nawet nie jetem pewna czy w przyszłości pojawia się w planowanej dopiero linii Vivi&Oli. Bardzo mnie jednak cieszy że ten eksperyment został to tak pozytywnie odebrany i dziękuję za wszystkie miłe słowa, choć i pojawiały się komentarze o workach na ziemniaki i innych, których nie publikowałam :)




Vivi :
Plaszczyk ,buty, kapelusz - Zara
Koronkowe legginy - TkMaxx
Apaszka - jdwab




Oli:
Plaszczyk, kapelusz - Zara
Spodnie - Next
Buty, mucha - h&m




















Dzieci są ostatnio nie do ogarnięcia :)
Dlatego zdjęcia jak na razie zawsze będą robione w akcji, z róznymi efektami :P

Mamy look totalnie przypadkowy, codzienny nieuczesany, nieumalowany :P

Plaszcz - MaxMara
Sweterek - Mohito
Spodnie - Zara
Buty - Gant
Torebka - Armani Jeans



TA-->                                                   TA-->                               czy          TA-->

Która wersja najbardziej się Wam spodobała ?





42 komentarze:

  1. tak tak zachwycasz, jedna fotka ale jaka. dzieci śliczne ale dzisiaj na drugim planie w moich oczach. od koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to jeszcze z wyborem dopisuje.... dla mnie najlepsza stylizacja, Vivi w look"u retro, za subtelny kolor i piekne dopasowanie, Oli tutaj najgorsza stylizacja, jak jedna "wielka plama", stasznie pogrubiony,napchany przez sweter? czy tez moze przez to ze bez wyraznego koloru , jakos tam mi nie gra. jako para stylizacja nr 2 najlepsza, bo trencz to odzienie lekkie, cienkie wiec bardzo fajnie z delikatnym/wiosennymi dodatkami gra, no i fajnie ze pokazałas ze mozna z tramposzami połaczyc. w stylizacji 3 "tak srednio" lekki, jasny, wiosenny trencz z czarnymi, grubszymi, takimi jesiennym dodatkami (kapelusze)

      Usuń
  2. Wszystkie stylizacje przecudne
    Marta M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, jeszcze mi się twarz śmieje do tych urwisów:) Stylizacje rewelacyjne, wszystkie:)
    Pozdrawiam
    Jagoda B.P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mama fajnie wyszla! Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Worek - nie worek - ja sukienką jestem zachwycona i jako pierwsza chętna do jej przetestowania...no nie do konca ja...moja Olga raczej-) tak wiec na 4.5Latka egzemplarz poprosimy hihi - na jesień jak znalazl-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie!
    a lakier na paznokciach Oliego mnie rozbroił:)))))

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ten lakier, Oli nie jeszcze nie rozumie ze mu go miec nie wypada. Rzuca sie na podloge jak odmawiam:P

      Usuń
  7. Z czernią fatalne zestawienie, a kapelusze porażka. NIE, NIE i jeszcze raz NIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylowki piekne, dzieki czemu w sobote pedzimy do Zary po trencz dla Kornelki:)Ewa O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenczyk jest świetny na pikowanej podszewce w kropeczki :D

      Usuń
  9. Super stylizacja!!! Moja córcia też ma podobny trencz, dobrze ze wiosna w końcu przyszła, bo bałam sie, ze nigdy go nie załozy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez sie blam, kupilam go na zara com jak tylko sie pojawil w lutym.. :P

      Usuń
  10. Pięknie :) mi się najbardziej pierwsza wersja jednak podoba,choć wszystkie sa świetne.. z tą spódniczką od H&m :) a co do worka na ziemniaki,ale się uśmialam.. jak dla mnie sukieneczka była świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja rozumiem, rozni ludzie rozne gusta, tlko zawsze mozna przedstawic to w jakis bardziej konstruktywny sposob :)

      Usuń
  11. Jak dla mnie najlepsza byla ta z kolorowymi dodatkami i trampkami :)
    Vivi w trenczu z czarnymi dodatkami kojarzy mi sie z mala amazonka. bardzo ladnie :)
    szkoda ze mama nie miala czarnych spodni i dodatkow- taka potrojna stylizacja to juz by bylo w ogole cus pieknego - ale znam zycie i wiem jakie sa wyjscia z blizniakami, czesto cud ze czlowiek w ogole normalnie sie ubierze
    pozdrawiam
    Kasia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokladnie...wlosy tylko zwinelam na szybko bo mokre :P

      Usuń
  12. kasiu wszystkie super.dzieciaczki bomba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj najmocniej zauroczyła mnie mama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze a ja ledwo co sweterek zdazylam zalozyc i juz w droge, bo krzycza przy drzwiach, ze juz ze teraz :P Dzieki :*

      Usuń
  14. Pani Kasiu pod poprzednim postem jest sporo komentarzy, które pojawily sie po Pani dodpisywaniu, czytała je Pani?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak,,,, nie zawsze ma czas wlasnie jest 9 maja a ja odpisuje na te z 26 kwietnia :) Prosze napisac jeszcze raz, dziekuej :)

      Usuń
    2. no tak z gruubsza to pisalam o wierze w Panią i macali.es..... o nich itd

      Usuń
  15. synuś cudny córcia też ale ja chłopaczkowa mama jestem dlatego zestaw Twojego synka po prostu powala mnie na nogi!!!
    Mama bardzo stylowa torbę kocham!!!

    a ja zapraszam na rockowy post
    http://franciszkania.blogspot.com/2013/04/rock-style-mom-and-son.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamusiu dzieciaczków- ceniąc jakość znalazlas coś w Mohito??? Jak????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprostu :) SPodobal mi sie siczny koronkowy kolniezyk, ktorego moze nie widac, ale naprawde jest cudny. Fakt, ze sweter juz nie nadaje sie ubrania, ale za ta cene..... :)

      Usuń
  17. a gdzie kupiłaś ten płaszcz i torbę??, nie chodzi mi o markę bo to jest podane ale o miejsce... ladnie sie prezentujecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plaszcz z przed paru sezonow, a torba w peek&cloppenburg

      Usuń
  18. Pierwsza stylizacja naj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne stylizacje , ja też jestem za klasyką. Nasze dzieci nie muszą wyglądać jak kolorowe ptaki . Prostota i elegancja to jest to. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie swietne! Lacznie z Mama. Kapelusze piekne, trencze w polaczeniu klasycznym i casualowym wygladaja bosko.w tym magia trenczowego plaszcza ze nadaje sie do wielu roznorodnych stylizacji. Dzieci sa boskie i szkoda, ze polskie mamy czesto sa sztywne i bez polotu.i ten jad.. :( choc oczywiscie jazdy moze wyrazic swoje zdanie. mysle, ze mamy francuskie, holenderskie, wloskie oszalalyby na Waszym punkcie.:)Pozdrawiam goraco.i trzymak kciuki za ubranka.Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh powiem ze wlasnie z francji i holandi mamy spora ogladalnosc :D

      Usuń

Instagram

-

-

-