powrót do strony głównej / back to main page

Girls dress your man !!


  • 14




Uwielbiam dobrze ubranych facetów. I choć w Polsce jest z tym zle i częściej na ulicy obracam się za pięknymi kobietami, tak wujkowie dzieci dają mi nadzieje że mężczyzna jednak może wyglądać dobrze. I nie mówie tutaj o sweterku w serek czy polo z postawionym kołnierzem :P Lubie stylowych facetów, takich z mocnym charakterem przelanym na wygląd. Eksperymentujących z moda i nie bojących się obiegowych opinii na temat wyglądu "prawdziwego "mężczyzny. Lubie pewnych siebie prawdziwych facetów. 
Choć większość z was pewnie takich ma, to "prawdziwy facet" nie da sobie założyć koszuli w kwiaty czy apaszki do koszuli. 
Ja sama takowego nie posiadam i nie wiem czy dałby mi sie ubierac, ale gdyby Wam udało się namówic to od czasu swojego faceta aby spędzil na doborze garderoby więcej niż 1minute, to sytuacja na pewno się poprawi :P 
Jeśli nie, to musicie zrobić to same i po prostu zaopatrzyć ich w parę podstawowych części garderoby a resztę wyrzucić :P Kupujcie tak, by cokolwiek Wasz tygrys upolował w szafie, będzie do siebie pasowało. Bo tylko kobiety wiedza że jest różnica miedzy niebieskim sweterkiem a niebieskim sweterkiem. Tym sposobem nie urazicie męskiej dumy i cokolwiek włoży będzie idealnie do siebie pasowało a on będzie z siebie bardzo dumny :)


Z naszymi facetami spotkaliśmy się w weekend w Łodzi. Okazało się że wujek Łukasz wybrał podobną stylówkę co Olek :) Wtedy narodził się pomysł o pokazywanie ich na blogu :) 
Enjoy :)


Paweł NoMAD :
Kurtka - Zara
Koszula - H&M
Pasek - sh
Spodnie, buty - Zara
Okulary - H&M








Łukasz :
Kurtka - H&M
Spodnie - Jack&Jones
Buty - Zara
Okulary - H&M





 










14 komentarzy:

  1. kim oni są dla Was i dla siebie nawzajem???? są tak w ogóle super

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja z torbą i w okularach bardziej mi się podoba:-) ta skóra itp kompletnie nie w moim stylu, ale wiadomo każdy ma inny gust:-)Najpiękniejsze zdjęcie jak Oli idzie za rękę z wujem (od tyłu), piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wujkowie.Chyba modele?

    OdpowiedzUsuń
  4. sama dajesz rade ze swoimi pociechami?? Dzielna Kobieta i do tego PIEKNA:)!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja z tych co to Mężowi nic kupować nie muszę, a nawet nie mogę bo on sam bardzo przywiązuje do tego jak wygląda ogromną uwagę i na zakupy najchętniej jedzie sam, tak jak ja - zresztą....
    Dla mnie zdecydowanie bardziej w tym poście Łukasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez bardziej sie podoba w tym poscie stylowka Lukasza :) - wujek Pawel nie do konca moj styl..

      Usuń
  6. Ooo wujek Pawel jest boski!;)) swiezy angielski powiew:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie Łukasz. szalenie mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łukasz wygląda rewelacyjnie, jak "mój Łukasz" gdy uda mi się go przekonać, a idzie to w dobrym kierunku ;) Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi tam się wszyscy Panowie podobaja ;) Dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie wujek Paweł....gdybym mojego męża mogła tak ubrać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie wujek tylko tata dzieci ;)

      Usuń
    2. no własnie Oli to cały Łukasz! poznaliśmy tatę dzieci:)

      Usuń

Instagram

-

-

-