powrót do strony głównej / back to main page

Mum's look :) KONKURS


  • 39




Do Strefy Mamy dołącza pierwsza moja stylizacja. 
Teraz mogę zdradzić ze przez parę lat pracowałam jako stylista, personal shopper i doradca wizerunkowy w Londynie, w jednej z największych agencji współpracujących z Vogue, Elle, Tatler, Vanity Fair, Hello, Brides i Parenting. Dla części z nich jako stylista a innych jako Make-up Artist, ale o tym kiedy indziej.

Dziś prosta, klasyczna koronkowa sukienka wzmocniona jedynie neonowa podszewką.
i choć nie lubię tego co modne i co mocno osadzone w trendach, tak ta sukienka wyjątkowo mi się spodobała.
Kupiona przy okazji zakupu wizytowej sukienki Vivki w TkMaxxsie. Choć look jest bardzo letni i wizytowy, to do mojego codziennego stroju, nie pasowałaby cała ta biżuteria a właśnie ona dziś w Roli Głównej :)






W świat biżuterii wprowadziła mnie oczywiście mama, która od 7 lat tworzy własne projekty zarówno z kamieni szlachetych jak i surowej patynowanej blachy miedzianej. Mnie bardziej wciągnęło w świat drobnych szlifowanych kamieni a jak na razie jedyny okres kiedy miałam na to czas, to pierwszy rok z życia dzieci, bo cały pierwszy rok w zasadzie przespały a ja z nudów mieszałam i łączyłam kamienie :)
Kamienie takie jak szafiry, rubiny, ametysty, cytryny, granaty, labradoryty itp. i jedynie strasznie polularne szkiełko, czyli kryształy Swarovskiego.
Przedstawiam wam zaledwie część tego co mamy, nie wszystko zdążam fotografować, bo już ktoś zabiera :P


 

































Sukienka - TKMaxx
Buty - Aldo
Biżuteria - PrzydrygaDuet
Hair & Makeup - Ja :)


No i KONKURS :)
Do wygrania pierścionek z ametystami na srebrze z regulacja wielkości.
Taki jak na plakacie tylko trochę mniejszy.

Należy:
* Polubić PrzydrygaDuet TU
* Udostępnić plakat ( dostępny na naszym fanpagu TU )




39 komentarzy:

  1. Rewelacja!!!Włosy super na czym krecone??

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczna modelka,birzuteria piekna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, wlosy przepiękne mamusiu- jest juz gotowy temat na następny post: Włosy- ich zapuszczanie, pielęgnacjia i jak robi się takie fale P.S. czy Wy mace tak ładne stylowo w domu???? No i dlaczego wróciłas do Polski mając taką fajną prace???? A tak w ogole to zrób 100 pytan do.... Byłoby miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie u nas...nie moje kolory :P A 100 pytan do nie bedzie :)
      Wrocilam bo chcialam czegos wiecej. Sprawdzic sie w czyms innym, nie lubie tkwic w jednym miejscu zbyt dlugo, musze byc w ciaglym ruchu :)

      Usuń
  4. mega mamuśka i fajna babka :) Kasia S.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i wszystko jasne :) Krótko mówiąc Artystyczna Dusza. A włosy świetne Kasiu. Na moich kołkach posiedziałyby te loki jakieś 30 min... Biżuteria mocno wakacyjno - letnia. Takich akcentów w te zimowe dni nam trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam.. sa sposoby i na koli :P Akcenty akcentami ale gdzie ta wiosna!!! :P

      Usuń
  6. Piękna , wyjątkowa biżuteria nie widziałam takiej w sklepach.Czy robicie na indywidualne zmówienie? Mama zjawiskowa .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie takiej w sklepach malo...wszedzie tandetne zloto albo plastik :/ Bizuteria ta z posta jeszcze dostepna, wiecej do zobaczenia na PrzydrygaDuet. Polecam jedna taka na zamowieni, mozna dobrac kolory, ksztalty, dlugosci odpowiedznie do pytu urody sylwetki :)

      Usuń
  7. biżuteria piękna,sukienka też ale Twoje włosy...wow!
    widziałam Ciebie na zdjęciu z brzuszkiem:)
    wiedziałam że musiałaś gdzieś w takiej branży pracować:)

    kornelcia

    OdpowiedzUsuń
  8. mam prośbę, nie dotyczy ona dzisiejszego postu, ale baaardzo proszę o SZCZERĄ ODPOWIEDŹ- co Pani mysli o: www. http://www.halens.pl/dziecko-moda-dziewczeca-rozmiar-86-128-na-gore-sukienki-9546/sukienka-102182/paging$1,27?oc=036 Będę niezmiernie wdzieczna. Pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi sie. Mysle ze materiał może byc kiepski bo to next, ale ogolnie fajna :)

      Usuń
    2. Dzięki, tez tak mysle o materiale, nestety

      Usuń
  9. O tak, wszystko jasne!Wspaniale się prezentujesz i od razu widać że masz olbrzymi talent w swoim fachu.Co tu dużo mówić.Jesteś profesjonalistk;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. "zbłąkana" dusza, koronki, koraliki, obiektyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zblakana? hmmm ja raczej ciagle poszukuje :) CO bardzo rozwija a wszystkie dziedziny sa sobie bliskie. to chyba dobrze ze czlowiek chce sie ciagle rozwijac ? :)

      Usuń
  11. tylko mi się nie podoba? Poza włosami, które są przepiękne, cała reszta zwyczajna...a już jak na stylistkę takich tytułów, jak vogue, czy vanity fair to wogóle dramat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle piszemy osobno

      Usuń
    2. Ale ja jestem calkiem zwyczajna :) Moja praca, to co robie jest niezwykle, ale ja, normala dziewczyna :)
      Gdybys mogla rozwinac tylko ten dramat, na czym on w moim przypadku polega?

      Usuń
  12. Piękna biżuteria! Taki talent to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna biżuteria!! Mnie zachwyciły też włosy!! Może napiszesz coś o ich pielęgnacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, no o pielegnacji post cały :P :/ niee.. szampony odrzywki gl. Tigi, chi i z braku czasu zazwyczaj nosze w kucyku i tak sobie rosna w zapomnieniu :P

      Usuń
  14. oli to chyba do mamy podobny. wszystko fajnie, tylko szkoda, że widać te czarne szelki od biustonosza, trochę mi to psuje całość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak na carrie bradshaw :P (serio, zdjecia byly cykane zaraz po zdjeciach dzieci i mialam na to od 3 do 5 minut, w poplochu zapomnialam )

      Usuń
  15. Przeglądajac ten post zaprosiłam do domu wiosnę, bo za oknem wciąż jej brak. Wszystkie czynności wymagane do przystąpienia do konkursu wykonane, teraz czekam na odrobinę szczęścia.
    Pozdrawiam, orchideau

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w sukience..i tych kolorach biżuterii cuuudne! A ty na zdjęciach nie mogę się napatrzeć, pięknie:-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie: jak przejść pomyślnie sprawy urzędowe w kwestii nadania dziecku niepolskiego imienia ... jakich argumentów nalezy użyć, zeby przekonało miłą panią w okienku,, na co sę powołalas????

    OdpowiedzUsuń
  18. Ćwiczysz cos? masz ładnie umiesnione nogi....

    OdpowiedzUsuń
  19. zabójcze włosy i wszystko cacy Kasiaku:****

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne włosy!!!!!Bardzo dobry przykład ,że o włosy można dbać nawet mając dwójkę urwisów!nie moge przezyć,że młode matki obcinają się tragicznie jak chłopki w XIX w i kładą na to co im zostanie rudą marchewkę ,która ma w ich mniemaniu pokryć równiez resztę mankamentów... I nie piszę tego złośliwie ale ku przestrodze

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimie, czyli uważasz, że każda ruda kobieta wygląda jak chłopka??? Trochę elastyczności życzę. Rudowłosa K. Marchewka

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-