powrót do strony głównej / back to main page

Piknik


  • 28


W taką cudna wiosenną pogodę, nastrajamy się powoli piknikowo :P
Udajemy ze jest ciepło i słonecznie :)
Zanim powstanie nasza wymarzona kuchnia, zbieram naczynia i gadżety no i zabijamy czas. 
Zabawy, rysowanki, malowanki, układanki, klocki . . . 
Najlepszym jednak czaso-zabijaczem w te piękne wiosenne dni są ulubione książeczki dzieci Mamoko!
Jeszcze raz dziękuję Wydawnictwu Dwie Siostry, bo cala seria ratuje nasz dzień :P 
Dzieci z wypiekami na twarzy pokazują i opowiadają co się w nich dzieje godzinami.
Węcej o nich pisałam TU.

Byle do wiosny :)

 
























Komplet naczyń z walizeczką - TU

Vivi:
Sukienka- Mini A Tute - Zalando

Oli:
Koszula - Zara
Spodenki - Jacadi

Kosz piknikowy - TkMaxx


28 komentarzy:

  1. Super pomysł na spędzanie czasu:) No i zdjęcia jak zawsze przeboskie!!
    Zapraszam do Nas na nowy post i na stałe;-)
    Pozdrawiam
    juliettafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wrócić na chwilę do Twojej wypowiedzi we wcześniejszym poście, dotyczącej jakości materiałów używanych przez firmę NEXT.Przykro mi, ale absolutnie się z Tobą nie zgadzam, że są kiepskie. Ubierałam moje dzieci w kolekcje różnych marek, ale ostatnio poprzestałąm prawie w całości na Next i nie tylko dlatego, że są ich kolekcje bardzo trafiają w mój gust, ale właśnie za sprawą używanych przez nich tkanin. Kolory są trwałe, bawełny miękkie a aplikacje i wyszywki nie zmieniają się i nie spierają. Zrezygnowałam natomiast całkowicie ze Zary, gdyż to właśnie ona ma najgorszy moim zdaniem stosunek jakości do ceny. Bawełna się wstępuje, sztywnieje, a np. koraliki czy cekiny odpadają i się prują nawet po praniu ręcznym. Także przepraszam, ale niestety musiałam się wypowiedzieć.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naleze do osob, ktore na marce Next strasznie sie zawiodly. Nie wiem, czy mam pecha, ale nie mialam ani jednej rzeczy z Nexta o dobrej jakosci. Sandalki po jednym razie nadawaly sie do kosza, sukienki z lichego materialu, ktorych nawet nie dalo sie wyprasowac. Kurtka okazala sie cieniutkim sweterkiem bez zadnej formy - wygladala jak uzywana szczerze mowiac. Wszystkie te rzeczy pieknie prezentuja sie w katalogu. Tak jak w H&M - te rzeczy trzeba dotknac przy zakupie, zeby sie potem nie rozczarowac. Bo wierze, ze sa tez egzemplarze w dobrej jakosci. Tylko wydaje mi sie, ze jest to raczej ruletka. Bo jak ja, kupujac przez internet, mam zgadnac, co bedzie miec dobra jakosc, a co nie?

      Usuń
    2. W zupełności zgadzam się z przedmówczynią.
      Next ma naprawdę bardzo dobre jakościowo ubranka i cena nie jest z kosmosu.

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Za co tu przepraszac? :) Co do zary to oczywiście racja :) Choc juz kiedys pisalam ze nigdzie nie ma tak dobrze skrojonych i uszytych plaszy dla najmlodszych. Kolekcje dla dzieci i tak sa najlepsze jakosciowo. To co sie dzieje w dziale kobiecym, to dopiero tragedia :) Ale tej dzieciecej bede bronic, bo cena naprawde nie zawsze adekwatna ale ubrania sa dobre.
    Co do Nexta...hmmm no ja mam inne doswidczenie, a sukienka ze dzjecia do ktorego byl link w komentarzach wyglada, ladnie ale widac ze material jest cieniutki, jak na chusteczke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wedziałam, ze mój link tyle namesza, no ja się zgadzam z Mama V&O, jesli bym mogla prosc o odp. na temat imion, o ktory pytal ktos w poprzednim poscie... u mnie w bliskiej rodzinie w czerwcu i pod koniec lipca bedzie wysyp maluchow (sztuk 3) . ten temat tez mne zywo interesuje, dwie z mam są za imionami tradycyjnymmi, np. Zosa, Staś, a jedna zastanawa sie nad imieniem niepolskim. Moja mama jako przyszla babcia dziwnie na to patrzy, chodzi jej o względy tradycyjne, praktyczne, obyczajowe itd. i gdzie tu racja, jakie argumenty są ,,za"

      Usuń
  4. A ja lubie i jedną i druga markę.. Next,czy Zara córcia ma wiekszość od tych firm ciuszki.. choć czasem materiał jest cieńszy fakt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny zestaw piknikowy!!!
    naprawde podziwiam, jak Oni sie pieknie bawia - moje dziewczyny (2l) zaraz wszystko rozrzucaja, i bija sie o wszystko...
    co do serii mamoko - teraz w empiku (jesli mozna podpowiedziec) jest promocja, i cala serie mozna kupic taniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo :D Jasne ze mozna :) A kupic naprawde warto !!! Podobni jeszcze 2 tyg zimy :P
      Co do bitw miedzy nimi... to jasne ze sa!!! :) Ale ostatnio mamy etap milosci, causow i sciskow :D

      Usuń
    2. Poza "Mamoko" polecam też serię o Ulicy Czereśniowej - na podobnej zasadzie i też wydają Dwie Siostry. Kapitalna jest!

      Usuń
    3. tak, widzialam czeresniowa,,,,, ale jakos do konca nie podoba mi sie tam grafika i kolory....
      Moze jak juz dzici znudza sie mamoko, to wtedy :P

      Usuń
  6. Zazdroszcze tego etapu, ale moze i u nas na niego nadejdzie pora:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no prosze jak dzici sie swietnie bawia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Toż to prawdziwa uczta dla oczu :)))))
    Ostatnio przeglądałam walizki piknikowe, też mnie tak naszło...
    Musiałabym chyba trzecie piętro dobudować, żeby wszystkie zachcianki spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasie...a my w w bloku . . . i jeszcze ceramika wszystko zawalone..ale wiosna idzie :) Porzadki sie zrobi i wiecej wejdzie :)

      Usuń
  9. Od pewnego czasu regularnie oglądam Waszego bloga i wciąż zachwycam się. Sliczne, szcześliwe dzieci, w uroczych strojach, do tego profesjonalne zdjecia i ogólnie, taki magiczny klimat!
    A tak oprócz zachwytów, to zadam pytanie, które nasuwa mi się przy oglądaniu nie tylko Waszego, ale też innych dziecięcych blogów: jaka jest u Was w domu temperatura? Bo widzę, że dzieciaczki biegaja boso.. A u mnie w domu przy 20 st.C jest mi samej zimno bez skarpet i kapci.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba nigdy nie przestane sie dziwic ile kontrowersji te bose stopy czy brak czapki wywolac moze...Ilekroc utrwale swoje dziecie bez tego czy tamtego, to chocby obok tanczyl pies na wrotkach, ludziom rzuca sie w oczy wlasnie to(?).Why??czy wasze dzieci nigdy spontanicznie nie zrzucaja skarpet czy kapci i nie biegaja boso wlasnie?Ja czesto to robilam bedac dzieckiem.Teraz tez zwykle jest mi zimno,ale corka w takim wieku,.ze gdyby jej z tym zle bylo,to na pewno by mnie poinformowala

      Usuń
    2. Akurat to mnie nie dziwi że dzieciaki biegają w domu na bosaka :) moja córeczka też chętnie chodzi w domu na bosaka- skarpetki ściąga po kilkanaście razy dziennie. widocznie jest jej za ciepło w skarpetkach- ma to po mamie , która też nie chodzi w domu w niczym , a na podłodze nie leżą żadne dywany.
      A zdjęcia jak zwykle cudne :)
      Pozdrawiam
      A. Muśko

      Usuń
    3. Oj, absolutnie nie chciałam wzbudzać kontrowersji, pytam z czysto praktycznych powodów - zaczęłam się ostatnio zastanawiać, czy nie przegrzewam swojej córeczki. Bo po domu chodzi w rajtuzach, spodniach, bluzie z długim rękawem i paputkach - ale nie ma gorącego karku. Tyle, że nasze mieszkanie jest dość chłodne, wszyscy goście nam to mówią. Dlatego tak się zastanawiam, jaka mniej więcej temperatura byłaby ok, żeby bez szkody dla zdrowia dziecko mogło chodzić po domu boso.
      A z obcymi ludźmi robiącymi uwagi dot. braku czapki itd. to mam podobne doświadczenia.. Jest to wyjątkowo irytujące ;)
      Ania

      Usuń
    4. No wlasnie te kontrowersje :P Moje dzieciaki tez siagaja skarpety. Ja jestem z tych matek ktore nie lubia sobie dodawac nie potrzebnych czynnosci :P Jesli sciagaja skarpetki to nie zakaldam 1000 razy tylko dzieci biegaja bez. Tak w domu mamy cieplo. Jesli nie chca akurat jesc obiadu, mimo ze nie jady nic od sniadania, to tez nie siedze godzine i nie blagam zeby jadly i nie wmuszam. Po czasie same wolaja jjesc i wtedy wcinaja caly obiad, deser i owoce. Zyce nie konczy sie na skarpetkach, obiadkach czy rekaiczkach :P
      Usunelam komentarz w ktorym Pani byla przekonana ze mamy blogerki tylko do zdjec siagaja bo skarpetki nie pasuja do looku, a normalnie pewnie w skarpetkach i kapciach :P ...w przypadku tej sesji Vivi miala wystapic w cudnych podkolanowkach z koronkom...no ale nie dalo rady :P
      Kurcze, wiekszosc tego bloga to naprawde my. Tak u nas po prostu jest. Czasem specjalnie gdzies jedziemy cos cyknac, ale dlatego ze czasami chce sie bardziej postarac, zrobic cos lepiej i inaczej niz zawsze. . . kocham to robic,jest to moja pasja a dzieci zawsze przy tym sie swietnie bawia :)

      Usuń
  10. http://shop.ilgufo.it/- zakochałam się, oglądam, podziwiam..i co??? i nic daleko, drogo, szkoda gadać, a Wy bossscy

    OdpowiedzUsuń
  11. Wasze zdjęcia są coraz lepsze! czy można wiedzieć jaki macie obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki cudny piknik..mogę się zabrac z wami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :P Jak sie tylko cieplo zrobi zrobimy jakis zlocik piknikowy :)

      Usuń
  13. Piękna sukienka i cudny serwis do herbaty - właśnie takiego szukam:)
    lilu (petitbackstage.com)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-