powrót do strony głównej / back to main page

Flowers and stipes


  • 24





Dziś druga ale nie ostania odsłona naszych trenczy.
Było retro dziś bardziej sportowo a będzie i "na elegancko" :)
Trampki nadają płaszczom lużniejszy styl, a kolorowa chusty nastraja wiosennie. I choć taki róż to nie mój ulubiony, to jakoś zupełnie u Vivi mi nie przeszkadza i fajnie wykańcza look. 
 Look bardziej codzienny i wygodny, idealny na nasze codzienne poranne spacery. 

A newsów to pierwszy komplet Vivi&Oli uszyty :)
Zdjęcia zrobione i czekają na swoja kolej :)








 Oli : 
Kutrk - Zara
Spodnie - Stella McCartney Kids
Buty - H&M
Kaszkiet - Zara
Szalik - sh

Vivi :
Płaszcz, legginy, czapa - Zara 
Buty - George
Szal - no idea :P





















24 komentarze:

  1. to jest sportowy look?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to jest sportowa wersja trencza :) Sportowy look jest kiedy jedziemy na basen, na codzien nie ubieramy sportowych ubran.

      Usuń
  2. wreszcie troche koloru :) ta odslona trenczy wg mnie bardziej udana niz retro ktore bylo troszke hmmm... smutne. z niecierpliwoscia czekam na obiecane pastele no i zdjecia waszej wlasnej kolekcji :)

    i czekam na odp jak Ty to robisz ze twoje dzieci tak pieknie pozuja, moje blizniaki trudno razem na 1 zdjeciu uchwycic tak sie wierca a Twoi to profesjonalni modele ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to kwestia temperamentu ... to pozowanie do zdjęć - moja córcia też nie z tych co to łatwo w kadr uchwycić ;) ale walczę dzielnie ;).

      Usuń
    2. Temperaent własnie jest ogrony !! :) CHyba pisala juz wczesniej, ze oni nie pozuja. To ja latam jak szaona z tym zparatem :) Na sekunde nie ustoja teraz :) Jedyne zdjecia jakie moge i zrobic to jak sa akurat czyms zajeci :) Czy to zabawa, czy listkami na dworze . . :) Moje maluchy robia wszystko razem... Vivi zawsze wola " Oli come, come, come !" albo "Oluś look " jedny slowem kombinuja razem :)

      Usuń
    3. Twoje dzieci mówią w języku angielskim? Czy po polsku też mówią? :)

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia świetne stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska stylizacja :) całoś idealnie ze sobą zgrana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Dla mnie ta wersja z trenczem bardziej się podoba :) taka sportowa elegancja.
    A my ten kapelusz i kaszkiet dorwaliśmy na przecenie po 10i12zł - sama jestem w szoku że tak tanio.
    Pozdrawiam
    A. Muśko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez w przcenie :) Juz nie pamietam za ile, ale tanio bylo bo brałam hurtowo :P

      Usuń
  6. A mnie się obie wersje podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie KOLOR! Dzieciaczki wygladaja przecudnie w tych wszystkich "dorosłych" strojach ale jednak kolor dodaje im radości :) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ... bardzo mi sie podoba :) Swietne dzieciaki . J.L.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia jak zawsze. Bardzo lubię u ciebie to, że szyk idzie w parze ze swobodą. Że dzieciaczki ubrane elegancko też mogą się położyć na trawie i pobawić w piasku. Za to "czapki z głów" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję sie pod slowami matki pisarki. Mydlo marsylskie do odplamiania i niech dzieci będą szczęśliwe, a nie czyste;-). A i przebrać kilka razy w ciagu dnia przeciez nie zaszkodzi. Chyba Jankowi pozycze mojego szalika w paski....Pozdrawiamy oczarowani.

      Usuń
    2. Dzieki dziewczyny, ale to takie naturalne dla mnie. Nie lubie tz. spinki, chyba oszalalabym gdybym nie pozwalala sie dzieciom brudzic :P Oni prewracaja sie 20 razy dziennie, skacza po kaluzach i rzucaja piachem :) No i bez czapek oczuwoscie :P

      Usuń
  10. Super .Najbardziej podoba mi sie jak oni sie kochaja.

    OdpowiedzUsuń
  11. śiezość , kolor stonowany a przez to piekny i delikatny, dzieciaczki maja od razu inne buźki , nie ubieraj ich w same "wygasłe" barwy, tak lepiej!! tak trzymaj! bo dzieci to przede wszystkim dzieci! kolor tez im potrzebny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehehe, no nie moge obiecac ze na Twoja prosbe przestane ubierac dzieci tak jak do tej pory, nawet raczej napewno. Ale dziekuje :)

      Usuń
    2. troche szkoda - "dla mnie" - masz dobry gust ale ja lubie kolor, wiec niewiele "korzystam"....." tramposze" Vi mnie zachwyciły!!!! "c*u*d*o*w*n*e" a różowe ...da sie ..da i rózowy moze byc i "ładnie" ....bardzo fajnie to pokazałas i apaszka tez mistrzostwo.

      Usuń
  12. http://1.bp.blogspot.com/-8NbuBlMdSWg/UXEnQ58EKAI/AAAAAAAAGrg/AhzvEsJsG80/s1600/IMG_5548.jpg
    To najslodsze zdjecie jakie widzialam! ;)))))

    [www.opowiemcizycie.blogspot.com]
    [www.jednospotkanie.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam :)
    Skradziony buziak - zdjecie rewelacja!
    Ostatnie tez mi sie bardzo podoba!!!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia super,stylizacje też,dzieci jak zwykle boskie,jednak moim zdaniem poprzedni look bardziej udany.Widać,że zgaszone kolory są Ci bliskie i potrafisz wyczarować z nich cuda:).

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-